Pregled bibliografske jedinice broj: 696405
Education System of John Amos Comenius and its Implications in Modern Didactis
Education System of John Amos Comenius and its Implications in Modern Didactis // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 31 (2014), 1; 32-44 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni članak, znanstveni)
CROSBI ID: 696405 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Education System of John Amos Comenius and its Implications in Modern Didactis
Autori
Lukaš, Mirko ; Munjiza Emerik
Izvornik
Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja (0044-4855) 31
(2014), 1;
32-44
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, izvorni znanstveni članak, znanstveni
Ključne riječi
J.A. Komensky; koopernikanski obrat; školski sustav; teorijska didaktika; suvremenost
(didactic principles; great didactics; J. A. Comenius; school system)
Sažetak
Unutar analiziranih ideja J.A. Komenskog cilj i zadaća ovoga rada bili su pedagoškoj javnosti prikazati originalnost, ali i neprolaznost određenih didaktičkih fenomena koji se nalaze u začetcima didaktike od prije 365 godina kao i potvrditi njihovu suvremnost i aktualnost na znastvenoj razini. Uz iznesene rezultate analitičkog pristupa tekstovima obrazloženo je i načelo sklada misli, riječi i djela, kao i didaktičkih pravila i zornosti nastave kojom se stječu trajna za život potrebna znanja.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Pedagogija
Napomena
ERIC Number: ED556095
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- ERIC: Educational Resources Information
- EBSCO Publishing, Ulrich Serials Analysis System, USA