Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 696064

Pozicioniranje Republike Hrvatske unutar Europske unije s obzirom na korištenje interneta u političkom marketingu institucija vlasti


Balenović, Neven; Ratkić, Hrvoje
Pozicioniranje Republike Hrvatske unutar Europske unije s obzirom na korištenje interneta u političkom marketingu institucija vlasti // HRVATSKE PERSPEKTIVE U EUROPSKOJ UNIJI Zbornik radova Prve međunarodne znanstveno-stručne konferencije ''Fedor Rocco'' iz područja komunikacija i marketinga / Tanja Grmuša , Neven Šipić, Željka Zavišić (ur.).
Zagreb: Visoka poslovna škola s pravom javnosti Zagreb, 2014. str. 221-236 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 696064 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Pozicioniranje Republike Hrvatske unutar Europske unije s obzirom na korištenje interneta u političkom marketingu institucija vlasti
(Ranking the Republic of Croatia within the European Union regarding the employment of the internet by governmental institutions in public relations)

Autori
Balenović, Neven ; Ratkić, Hrvoje

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
HRVATSKE PERSPEKTIVE U EUROPSKOJ UNIJI Zbornik radova Prve međunarodne znanstveno-stručne konferencije ''Fedor Rocco'' iz područja komunikacija i marketinga / Tanja Grmuša , Neven Šipić, Željka Zavišić - Zagreb : Visoka poslovna škola s pravom javnosti Zagreb, 2014, 221-236

ISBN
978-953-57657-3-8

Skup
HRVATSKE PERSPEKTIVE U EUROPSKOJ UNIJI Prva međunarodna znanstveno-stručna konferencija ''Fedor Rocco'' iz područja komunikacija i marketinga

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 06.12.2013

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
društveni mediji i društvene mreže; politički marketing; Hrvatska; EU; Facebook; Twitter; YouTube
(Social media and Social networks; political marketing; Croatia; EU; Facebook; Twitter; YouTube)

Sažetak
Koncept web 2.0 i suvremene informacijske i komunikacijske tehnologije (ICT) u proteklom su desetljeću značajno utjecale na razvoj političke komunikacije u svijetu. Međutim, za razliku od političkih stranaka, tijela državne vlasti manje su prilagodljiva i sporije prihvaćaju nove medije komunikacije. Temeljni cilj provedenog istraživanja bio je utvrditi u kojoj mjeri tijela izvršne vlasti Europske unije i europskih država koriste internetske društvene medije u komunikaciji s građanima, utvrditi diferencijacije u komunikaciji s građanima s obzirom na razinu korištenja konvencionalnih internetskih alata političkog marketinga te u tom kontekstu pozicionirati Hrvatsku kao najnoviju članicu Europske unije. U istraživanju je provedena analiza razine korištenja internetskih tehnologija od strane institucija Europske unije, svih država članica i mikrodržava unutar teritorija Europske unije te država kandidata i potencijalnih kandidata za pristup u Europsku uniju. Ispitana su četiri internetska komunikacijska kanala: web-sjedište i elektronička pošta kao konvencionalni kanali komunikacije s jedne te internetske društvene mreže (Facebook, Twitter itd.) i web-mjesta za dijeljenje i razmjenu sadržaja (YouTube) kao novi mediji komunikacije s druge strane. Na osnovu dobivenih rezultata, zaključeno je kako Hrvatska, s obzirom na razinu komunikacije putem internetskih komunikacijskih kanala, zauzima jednu od vodećih pozicija u Europi i u tom kontekstu može biti primjerom drugim članicama.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Politologija, Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Hrvoje Ratkić (autor)

Avatar Url Neven Balenović (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Balenović, Neven; Ratkić, Hrvoje
Pozicioniranje Republike Hrvatske unutar Europske unije s obzirom na korištenje interneta u političkom marketingu institucija vlasti // HRVATSKE PERSPEKTIVE U EUROPSKOJ UNIJI Zbornik radova Prve međunarodne znanstveno-stručne konferencije ''Fedor Rocco'' iz područja komunikacija i marketinga / Tanja Grmuša , Neven Šipić, Željka Zavišić (ur.).
Zagreb: Visoka poslovna škola s pravom javnosti Zagreb, 2014. str. 221-236 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Balenović, N. & Ratkić, H. (2014) Pozicioniranje Republike Hrvatske unutar Europske unije s obzirom na korištenje interneta u političkom marketingu institucija vlasti. U: Tanja Grmuša , Neven Šipić, Željka Zavišić (ur.)HRVATSKE PERSPEKTIVE U EUROPSKOJ UNIJI Zbornik radova Prve međunarodne znanstveno-stručne konferencije ''Fedor Rocco'' iz područja komunikacija i marketinga.
@article{article, author = {Balenovi\'{c}, Neven and Ratki\'{c}, Hrvoje}, year = {2014}, pages = {221-236}, keywords = {dru\v{s}tveni mediji i dru\v{s}tvene mre\v{z}e, politi\v{c}ki marketing, Hrvatska, EU, Facebook, Twitter, YouTube}, isbn = {978-953-57657-3-8}, title = {Pozicioniranje Republike Hrvatske unutar Europske unije s obzirom na kori\v{s}tenje interneta u politi\v{c}kom marketingu institucija vlasti}, keyword = {dru\v{s}tveni mediji i dru\v{s}tvene mre\v{z}e, politi\v{c}ki marketing, Hrvatska, EU, Facebook, Twitter, YouTube}, publisher = {Visoka poslovna \v{s}kola s pravom javnosti Zagreb}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Balenovi\'{c}, Neven and Ratki\'{c}, Hrvoje}, year = {2014}, pages = {221-236}, keywords = {Social media and Social networks, political marketing, Croatia, EU, Facebook, Twitter, YouTube}, isbn = {978-953-57657-3-8}, title = {Ranking the Republic of Croatia within the European Union regarding the employment of the internet by governmental institutions in public relations}, keyword = {Social media and Social networks, political marketing, Croatia, EU, Facebook, Twitter, YouTube}, publisher = {Visoka poslovna \v{s}kola s pravom javnosti Zagreb}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font