Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 695652

Koncept edukativne aplikacije: Dvoboj znanjem – kviz igra


Marković, Ivan
Koncept edukativne aplikacije: Dvoboj znanjem – kviz igra, 2011., diplomski rad, Filozofski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 695652 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Koncept edukativne aplikacije: Dvoboj znanjem – kviz igra
(The concept of educational game: Knowledge Duel - The Quiz)

Autori
Marković, Ivan

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
22.07

Godina
2011

Stranica
30

Mentor
Kocijan, Kristina

Ključne riječi
edukativna aplikacija; kviz;
(educational application; quiz)

Sažetak
Današnji čovjek je uistinu Homo ludens, odnosno zaigrani čovjek te mu igranje kao aktivnost dolazi prirodno. Igranje čovjeku služi ne samo kao sredstvo opuštanja i razbibrige nego i kao sredstvo učenja i upoznavanja s novim pojmovima i informacijama. Računalne igre jedan su od najzastupljenijih oblika zabave modernog čovjeka bez obzira na njegovu životnu dob. Računalne igre pokrivaju široki spektar žanrova i zahtijevaju, ali samim time i razvijaju, razne vještine. Nažalost, jedan od slabije zastupljenih i razvijenih žanrova su igre čija je osnovna namjena edukacija. Još će se naći veći broj edukativnih igara za mlađe uzraste, ali populacija iznad 14 godina ima mali izbor igara koji će im omogućiti upoznavanje i usvajanje novih pojmova i informacija, kako stručnih tako i onih koji se smatraju općom kulturom. U ovom radu ću predstaviti svoju viziju kako bi izgledao koncept jedne igre koja će biti zanimljiva svim igračima koji žele testirati svoje znanje, ali i saznati nove pojmove koji će ih eventualno zainteresirati za traženje dodatnih informacija. U prvom dijelu rada nabrojat ću i objasniti neke zanimljivosti i mane raznih igara koje su mi bile inspiracija, u središnjem dijelu rada ću detaljnije pojasniti sve aspekte i mehaniku same igre, a u završnom djelu ću prikazati i pojasniti razne algoritme koje sam napisao u programskom jeziku Delphi 7 u kojem sam i napravio osnovni koncept igre. Za zaključak ću ponuditi svoju viziju daljnjeg razvoja aplikacije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Kristina Kocijan (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Marković, Ivan
Koncept edukativne aplikacije: Dvoboj znanjem – kviz igra, 2011., diplomski rad, Filozofski fakultet, Zagreb
Marković, I. (2011) 'Koncept edukativne aplikacije: Dvoboj znanjem – kviz igra', diplomski rad, Filozofski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Markovi\'{c}, Ivan}, year = {2011}, pages = {30}, keywords = {edukativna aplikacija, kviz, }, title = {Koncept edukativne aplikacije: Dvoboj znanjem – kviz igra}, keyword = {edukativna aplikacija, kviz, }, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Markovi\'{c}, Ivan}, year = {2011}, pages = {30}, keywords = {educational application, quiz}, title = {The concept of educational game: Knowledge Duel - The Quiz}, keyword = {educational application, quiz}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font