Pregled bibliografske jedinice broj: 695645
M-UČENJE
M-UČENJE, 2011., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 695645 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
M-UČENJE
(M-LEARNING)
Autori
Knežević, Josip
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
29.06
Godina
2011
Stranica
37
Mentor
Kocijan, Kristina
Ključne riječi
m-učenje; m-nastava; višeagentski sustavi
(m-learning; m-classes; multyagent systems)
Sažetak
U radu sam odlučio približiti M-učenje, kao još uvijek novu tehnologiju koja je mnogima nepoznata, predavačima i učenicima te ukazati na jednostavnost korištenja te tehnologije. Iako je e-učenje nastalo 60-ih godina prošloga stoljeća, ono se još uvijek razvija, a pojava m- učenja proizašla je upravo iz e-učenja. Nastala je potreba za učenjem u pokretu kako bi se svaki slobodan trenutak mogao kvalitetno iskoristiti, što nije bilo moguće s e-učenjem. U radu ću opisati pojam m-učenja i prikazati njegove prednosti, objasnit ću potrebne tehnologije i njihov razvoj, prikazati primjenu m- učenja u svakodnevnom životu (na poslu, u školi, kroz igru) te prikazati kako stvari stoje u Republici Hrvatskoj glede mobilnog učenja – jesmo li spremni ulagati u razvoj takvoga učenja? Na samom kraju rada prikazat ću put nastanka m-učenja od tradicionalnog učenja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti