Pregled bibliografske jedinice broj: 695619
Utjecaj uspostave profitnih centara i sustava internih kontrola na povećanje kvalitete upravljanja organizacijom
Utjecaj uspostave profitnih centara i sustava internih kontrola na povećanje kvalitete upravljanja organizacijom // Zbornik radova - XIV. naučno stručni skup "Sistem kvaliteta uslov za uspešno poslovanje i konkurentnost" / Punoševac Zoran, Jelenković Ana, Vesić Ivan (ur.).
Kruševac: Asocijacija za kvalitet i standardizaciju Srbije, 2012. str. 111-117 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 695619 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj uspostave profitnih centara i sustava internih kontrola na povećanje kvalitete upravljanja organizacijom
(The effect of establishing profit centers and internal control systems on increasing the quality of organization management)
Autori
Drožđek, Ivana ; Buntak, Krešimir ; Grgurević, Davor
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Zbornik radova - XIV. naučno stručni skup "Sistem kvaliteta uslov za uspešno poslovanje i konkurentnost"
/ Punoševac Zoran, Jelenković Ana, Vesić Ivan - Kruševac : Asocijacija za kvalitet i standardizaciju Srbije, 2012, 111-117
ISBN
978-86-909341-5-7
Skup
Zbornik radova - XIV. naučno stručni skup "Sistem kvaliteta uslov za uspešno poslovanje i konkurentnost"
Mjesto i datum
Kruševac, Srbija, 28.11.2012. - 29.11.2012
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
sustav internih kontrola ; profitni centri ; učinkovitost poslovanja ; menadžment i upravljanje
(internal control system ; profit centers ; business efficiency ; management and managing)
Sažetak
Razumjeti sadašnje i buduće potrebe tržišta, te znati ih ispuniti, zadatak je svake uspješne ekonomije. Da bi poduzeća uvijek bila u koraku s razvojem suvremene ekonomije ona nastoje organizacijski, tehnološki i informatički preorijentirati svoje poslovanje u cilju povećanja učinkovitosti poslovanja poduzeća. Adekvatno uspostavljen sustav internih kontrola doprinosi učinkovitijem i efikasnijem poslovanju, olakšava pronalaženje eventualnih problema, djelujući kao upozoravajući signal, a profitni centri, kao jedan od oblika organizacijske strukture poduzeća, pomažu da poduzeće putem takve organizacije ostvari što jasniju podjelu poslova i odgovornosti, čime se također lakše detektiraju i pronalaze mjesta koja unutar organizacije uzrokuju štetu i stvaraju probleme. Upravo međusobnom interakcijom djeluju ka povećanju učinkovitosti poslovanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište Libertas