Pregled bibliografske jedinice broj: 69549
Računalni derivacijski i čestotni rječnik njemačkoga jezika za osnovnu školu, XII proljetna škola školskih knjižničara Republike Hrvatske, Crikvenica, 17. - 20. svibnja 2000.
Računalni derivacijski i čestotni rječnik njemačkoga jezika za osnovnu školu, XII proljetna škola školskih knjižničara Republike Hrvatske, Crikvenica, 17. - 20. svibnja 2000. // XII proljetna škola školskih knjižničara Republike Hrvatske
Crikvenica, Hrvatska, 2000. (poster, nije recenziran, sažetak, ostalo)
CROSBI ID: 69549 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Računalni derivacijski i čestotni rječnik njemačkoga jezika za osnovnu školu, XII proljetna škola školskih knjižničara Republike Hrvatske, Crikvenica, 17. - 20. svibnja 2000.
(Electronic derivational and frequency dictionary of the German language for the primary school)
Autori
Boras, Damir ; Ljubešić, Nikola ; Vojvodić, Irena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo
Skup
XII proljetna škola školskih knjižničara Republike Hrvatske
Mjesto i datum
Crikvenica, Hrvatska, 17.05.2000. - 20.05.2000
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
elektronički rječnik; derivacijski rječnik; čestotni rječnik; njemački jezik
(electronic dictionary; derivational dictionary; frequency dictionary; german language)
Sažetak
Cilj ovog rada je bio da se načini takav (u ovom slučaju njemački) rječnik u kojem će korisnici do podataka dolaziti na nov način, dakle, ne samo abecednim redom, nego i: prema čestoti frekvenciji) pojavljivanja riječi u osnovnoškolskom gradivu čestotni rječnik, zatim prema korijenu riječi - skupinama riječi koje su značenjski povezane svojim nastankom (derivacijski rječnik) te prema vremenu uvođenja riječi u nastavni proces (dinamici uvođenja) prema nastavnoj jedinici u kojoj se riječ prvi puta pojavila i da se na temelju toga načini takav sustav koji će omogućiti: brzu provjeru mogućih značenja riječi, efikasnije ponavljanje lakše učenje novih riječi prema značenjskim skupinama, brže svladavanje jezika tako da se prvo uče najčešće riječi, bolje uočavanje načina nastanka novih riječi uvidom u derivacijsku (paralelnu) strukturu rječnika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti