Pregled bibliografske jedinice broj: 69547
Budućnost studija informacijskih znanosti, Znanstveni skup: ťTežakovi daniŤ i ťObrazovanje informacijskih stručnjakaŤ, Tuheljske toplice, 24. i 25. lipnja 1999. (pozvano predavanje)
Budućnost studija informacijskih znanosti, Znanstveni skup: ťTežakovi daniŤ i ťObrazovanje informacijskih stručnjakaŤ, Tuheljske toplice, 24. i 25. lipnja 1999. (pozvano predavanje), 1999. (rukopis).
CROSBI ID: 69547 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Budućnost studija informacijskih znanosti, Znanstveni skup: ťTežakovi daniŤ i ťObrazovanje informacijskih stručnjakaŤ, Tuheljske toplice, 24. i 25. lipnja 1999. (pozvano predavanje)
(The future of the studies of information science.~)
Autori
Boras, Damir
Izvornik
Budućnost studija informacijskih znanosti, Znanstveni skup o informacijskim znanostima, Tuheljske to
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, rukopis
Godina
1999
Ključne riječi
informacijske znanosti; studij
(information science; studying)
Sažetak
Svoju budućnost studij informacijskih znanosti na Filozofskom fakultetu u Zagrebu ima samo ako se bude mogao kontinuirano prilagođavati tehnološkom razvoju i ponuditi relevantnu komplementarnost ostalim studijima na Filozofskom fakultetu, što se prije svega mora postizati kroz zajednička multidisciplinarna znanstvena istraživanja
Tehnološki razvoj, računalna obrada i potrebe korisnika sve više smanjuju pa i ukidaju (u većem broju važnih segmenata) razlike u podjeli informacijske znanosti, koja se temeljila na, opet naglašavam, tehnološkim mogućnostima obrade podataka ovisno o mediju (nosaču) na kojima su podaci pohranjeni, na klasične discipline bibliotekarstva, arhivistike, dokumentacije pa i muzeologije.
Da bi se mogao prilagođavati brzom razvoju, organizacija studija mora biti takva da omogućuje lagane promjene sadržaja (pa i strukture) studija, a studentima izbor što više različitih sadržaja iz ponude Odsjeka za informacijske znanosti i Filozofskog fakulteta u Zagrebu
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti