Pregled bibliografske jedinice broj: 695406
Marketing-logistika u opskrbi kablovskim elektroničkim proizvodima
Marketing-logistika u opskrbi kablovskim elektroničkim proizvodima // Emergence, Development and Importance of Business Logistics
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2005. str. 59-69 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 695406 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing-logistika u opskrbi kablovskim elektroničkim proizvodima
(Marketing logistics as part of the cable electronic products supply)
Autori
Lacković, Zlatko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Emergence, Development and Importance of Business Logistics
/ - Osijek : Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2005, 59-69
ISBN
953-6073-96-X
Skup
Znanstveni kolokvij „Emergence, Development and Importance of Business Logistics”
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 2005
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
logistika; marketing miks; opskrba kablovskim proizvodima
(logistics; marketing mix; the supply of cable products)
Sažetak
U radu se istražuje više konkretnih problema vezanih za opskrbu inputima u elektromontažnim djelatnostima. Cilj istraživanja je utvrđivanje učinkovitosti logističkog procesa gdje su glavni objekt kablovski proizvodi ; naime, glavni dohodovni cilj je smanjenje troškova same dobave, smanjenje rastura i škarta, te osobito poštivanje rokova dobave na gradilište. Razmatraju se kablovski proizvodi i njihova uloga u investicijskim djelatnostima i osnovni elementi marketing logistike te je definirana uloga logistike u elementima marketing miksa kada su u pitanju kablovski proizvodi koji se ugrađuju u investicijskim projektima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Građevinski i arhitektonski fakultet Osijek
Profili:
Zlatko Lacković
(autor)