Pregled bibliografske jedinice broj: 695353
Marketing u građevinarstvu
Marketing u građevinarstvu
Osijek: Građevinski fakultet u Osijeku, 2005
CROSBI ID: 695353 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing u građevinarstvu
(Marketing in the Construction Industry)
Autori
Lacković, Zlatko
Vrsta obrazovnog materijala
Ostalo (nedefinirano)
Izdavač
Građevinski fakultet u Osijeku
Grad
Osijek
Godina
2005
Stranica
239
ISBN
953-6962-16-0
Ključne riječi
istraživanje tržišta; marketing miks; organizacija i upravljanje marketingom
(market research; marketing mix; organization and management of marketing activities)
Sažetak
Sadržaj: 1. Uvod, 2. Koncepcija i uvod u strategiju, 3. Analiza okruženja, 4. Istraživanje tržišta, 5. Analiza kupaca građevinskih proizvoda, 6. Marketing miks, 7. Marketing-informacijski sustav, 8. Organizacija marketinga, 9. Upravljanje marketingom, 10. Međunarodni marketing, 11. Marketing etika i kultura. Autor razmatra sve bitne elemente marketinga u građevinskoj djelatnosti ; kao granski marketing u ovoj vrlo dinamičkoj gospodarskoj djelatnosti. Ova knjiga dobiva na vrijednosti i zbog toga što praktički nema takvih domaćih udžbenika, a posebno treba istaknuti i činjenicu da je to osnovna literatura za kolegij Marketing na Građevinskom fakultetu te pomoćna literatura za kolegij Tržišna strategija građevinskih poduzeća na doktoralnom studiju koji autor izvodi na Građevinskom fakultetu u Osijeku.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Građevinski i arhitektonski fakultet Osijek
Profili:
Zlatko Lacković
(autor)