Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 695353

Marketing u građevinarstvu


Lacković, Zlatko
Marketing u građevinarstvu
Osijek: Građevinski fakultet u Osijeku, 2005


CROSBI ID: 695353 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketing u građevinarstvu
(Marketing in the Construction Industry)

Autori
Lacković, Zlatko

Vrsta obrazovnog materijala
Ostalo (nedefinirano)

Izdavač
Građevinski fakultet u Osijeku

Grad
Osijek

Godina
2005

Stranica
239

ISBN
953-6962-16-0

Ključne riječi
istraživanje tržišta; marketing miks; organizacija i upravljanje marketingom
(market research; marketing mix; organization and management of marketing activities)

Sažetak
Sadržaj: 1. Uvod, 2. Koncepcija i uvod u strategiju, 3. Analiza okruženja, 4. Istraživanje tržišta, 5. Analiza kupaca građevinskih proizvoda, 6. Marketing miks, 7. Marketing-informacijski sustav, 8. Organizacija marketinga, 9. Upravljanje marketingom, 10. Međunarodni marketing, 11. Marketing etika i kultura. Autor razmatra sve bitne elemente marketinga u građevinskoj djelatnosti ; kao granski marketing u ovoj vrlo dinamičkoj gospodarskoj djelatnosti. Ova knjiga dobiva na vrijednosti i zbog toga što praktički nema takvih domaćih udžbenika, a posebno treba istaknuti i činjenicu da je to osnovna literatura za kolegij Marketing na Građevinskom fakultetu te pomoćna literatura za kolegij Tržišna strategija građevinskih poduzeća na doktoralnom studiju koji autor izvodi na Građevinskom fakultetu u Osijeku.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Građevinski i arhitektonski fakultet Osijek

Profili:

Avatar Url Zlatko Lacković (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Lacković, Zlatko
Marketing u građevinarstvu
Osijek: Građevinski fakultet u Osijeku, 2005
Lacković, Z. (2005) Marketing u građevinarstvu. Osijek. Građevinski fakultet u Osijeku.
@unknown{unknown, author = {Lackovi\'{c}, Zlatko}, year = {2005}, pages = {239}, keywords = {istra\v{z}ivanje tr\v{z}i\v{s}ta, marketing miks, organizacija i upravljanje marketingom}, isbn = {953-6962-16-0}, title = {Marketing u gra\djevinarstvu}, keyword = {istra\v{z}ivanje tr\v{z}i\v{s}ta, marketing miks, organizacija i upravljanje marketingom}, publisher = {Gra\djevinski fakultet u Osijeku}, publisherplace = {Osijek} }
@unknown{unknown, author = {Lackovi\'{c}, Zlatko}, year = {2005}, pages = {239}, keywords = {market research, marketing mix, organization and management of marketing activities}, isbn = {953-6962-16-0}, title = {Marketing in the Construction Industry}, keyword = {market research, marketing mix, organization and management of marketing activities}, publisher = {Gra\djevinski fakultet u Osijeku}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font