Pregled bibliografske jedinice broj: 695122
Analiza postojanja međusektorske diferencijacije pri postavljanju vizije i misije
Analiza postojanja međusektorske diferencijacije pri postavljanju vizije i misije // Ekonomski vjesnik : časopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku, 10 (2010), 2; 401-413 (podatak o recenziji nije dostupan, znanstveni, ostalo)
CROSBI ID: 695122 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Analiza postojanja međusektorske diferencijacije pri postavljanju vizije i misije
(Analysis of cross-sectoral differentiation in formation of vision and mission)
Autori
Blažević , Zrinka ; Tolušić , Marija ; Mikolčević , Mladen
Izvornik
Ekonomski vjesnik : časopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku (0353-359X) 10
(2010), 2;
401-413
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, znanstveni, ostalo
Ključne riječi
vizija ; misija ; međusektorska diferencijacija ; strategija
(vision ; mission ; cross-sectoral differentiation ; strategy)
Sažetak
Izrada i provedba strategije okosnica je upravljanja poslovnim poduhvatom. Proces strateškoga menadžmenta započinje utvrđivanjem vizije i misije, te su stoga one važne komponente daljnjeg razvoja cjelokupne strategije poduzeća. Slijedom navedenoga može se zaključiti da je od iznimnog značenja postaviti kvalitetne izjave o viziji i misiji kako bi se strategija razvijala u pozitivnom pravcu, a pritom bila razumljiva i poticajna svim ciljnim skupinama. Razvojem gospodarstva dolazi do podjela djelatnosti u četiri različita sektora (primarni, sekundarni, tercijarni i kvartijarni). Svaki od ovih sektora ima vlastite specifičnosti koje postaju ključna komponenta diferencijacije sektora u odnosu na ostale. Stoga se može pretpostaviti da je strategija poduzeća unutar svakog sektora postavljena u skladu sa specifičnostima sektora. Na osnovi prethodno iznesenih činjenica nameće se zaključak da postoje ključne komponente koje su specifične za strategije poduzeća unutar sektora, a ujedno diferenciraju strategiju spram strategija ostalih sektora. Stoga je cilj ovoga rada je pronaći specifične komponente za razvoj strategije svakog sektora, te ključne komponente međusektorske diferencijacije pri postavljanju vizije i misije, a samim time i strategije među različitim sektorima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- Emerging Sources Citation Index (ESCI)
- EconLit
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- CAB International, Wallingford, United Kingdom , EBSCOhost, Ipswich, USA , EconLit, Pittsburg
- USA , Sociological Abstracts, San Diego, USA , ProQuest , Hrčak