Pregled bibliografske jedinice broj: 694988
Religijsko brendiranje tla
Religijsko brendiranje tla // VI. Mediteranski korijeni filozofije
Split, Hrvatska, 2012. str. 10-10 (predavanje, nije recenziran, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 694988 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Religijsko brendiranje tla
(Religious branding soil)
Autori
Alić, Sead
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Skup
VI. Mediteranski korijeni filozofije
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 29.03.2012. - 31.03.2012
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
religija ; europsko tlo ; manipulacija
(religion ; european soil ; manipulation)
Sažetak
Religijsko brendiranje tla u kojem se ukazuje na loše strane žigosanja tla kao oblika označavanja i rezervacije prostora države, regije ili kontinenta od strane zagovornika religijskih hijerarhija. Proglašavanje europskog tla kršćanskim ili arapskog tla islamskim razbuktava vatru već postojećih nerazmirica i otvara prostor daljnjim manipulacijama, dok neutralni medijski pristup koji bi naglašavao vjeru kao općeljudski pristup vidi kao jedan od mogućih putova ka izlazu iz zone nesporazuma.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filozofija
Napomena
Rad je održan na Mediteranskim korijenima filozofije
, ali nije objavljen