Pregled bibliografske jedinice broj: 694159
Recepcija glazbeno-scenskoga djela: opera za djecu
Recepcija glazbeno-scenskoga djela: opera za djecu // Interdisciplinarni pristup glazbi: istraživanje, praksa i obrazovanje „Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena 3“. Zbornik radova s Trećeg međunarodnog simpozija glazbenih pedagoga / Vidulin-Orbanić, Sabina (ur.).
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2013. str. 275-289 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 694159 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Recepcija glazbeno-scenskoga djela: opera za djecu
(The Reception of a Musical-Dramatic Work: Opera for Children)
Autori
Gortan-Carlin, Ivana Paula ; Racan, Klaudija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Interdisciplinarni pristup glazbi: istraživanje, praksa i obrazovanje „Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena 3“. Zbornik radova s Trećeg međunarodnog simpozija glazbenih pedagoga
/ Vidulin-Orbanić, Sabina - Pula : Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2013, 275-289
Skup
TREĆI MEĐUNARODNI SIMPOZIJ GLAZBENIH PEDAGOGA Interdisciplinarni pristup glazbi: istraživanje, praksa i obrazovanje
Mjesto i datum
Pula, Hrvatska, 19.04.2013. - 20.04.2013
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
opera za djecu; recepcija glazbe; metodika glazbe; muzikologija; glazba predškolske i školske dobi
(opera for children; reception of music; methodology of music; musicology; music for preschoolers and school-aged children)
Sažetak
Opera je glazbeno-scensko djelo u kojemu se umjetnosti: glazba, književnost, likovna umjetnost, ples i sve više sedma umjetnost, film, isprepliću, sažimaju i tvore kompleksno i jedinstveno djelo. No posjećuju li mladi tijekom svog osnovnoškolskog, srednjoškolskog i fakultetskog obrazovanja kazalište i pogledaju li balet, mjuzikl, operu ili neko drugo scensko djelo? Slušaju li klasične glazbene sadržaje samo glazbeno obrazovane osobe? Kakva je recepcija glazbeno-scenskoga djela općenito i konačno, na koji način približiti operu djeci? Odgovore na postavljena pitanja autorice temelje na ishodima ispitivanja anketom. Anketirani su studenti razredne nastave s Odjela za odgojne i obrazovne znanosti i studenti s Odjela za glazbu Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli. Nadalje, u radu se na primjeru operne igre „Mačak u čizmama“ te na primjerima opera „Pčelica Maja“, „Šuma Striborova“ i „Ivica i Marica“ ukazuje na značaj opere za djecu. Piše se i o mogućim metodičkim pristupima u obradi muzikološke teme u radu s djecom predškolske i školske dobi (razredna nastava).
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Znanost o umjetnosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Profili:
Ivana Paula Gortan-Carlin
(autor)