Pregled bibliografske jedinice broj: 694058
Glazba i dijete iz disfunkcionalne obitelji u dječjem vrtiću: prilog muzikoterapiji
Glazba i dijete iz disfunkcionalne obitelji u dječjem vrtiću: prilog muzikoterapiji // Dijete i estetski izričaji / Robert Bacalja i Katarina Ivon (ur.).
Zadar: Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja predškolske djece Sveučilišta u Zadru, 2014. str. 253-263 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
CROSBI ID: 694058 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Glazba i dijete iz disfunkcionalne obitelji u dječjem vrtiću: prilog muzikoterapiji
(Music and child in a dysfunctional family child in the day nursery: Contribution for music therapy)
Autori
Radetić-Paić, Mirjana ; Gortan-Carlin, Ivana Paula ; Hauser Marija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo
Izvornik
Dijete i estetski izričaji
/ Robert Bacalja i Katarina Ivon - Zadar : Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja predškolske djece Sveučilišta u Zadru, 2014, 253-263
ISBN
978-953-331-050-3
Skup
Međunarodni znanstveni skup: Dijete i estetski izričaji
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 13.05.2011. - 14.05.2011
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
slušanje glazbe; glazba u predškolskoj ustanovi; disfunkcionalna obitelj; rizični čimbenici za razvoj poremećaja u ponašanju; muzikoterapija
(listening to music; music in a pre-school institution; dysfunctional family; risky factors for the development of behavior disorders; music therapy)
Sažetak
Poznato je da se glazba koristi u terapijske svrhe. To je proces u kojem stručna osoba koristi emocionalna, mentalna, socijalna, duhovna i estetska svojstva glazbe kako bi pomogao ili poboljšao raspoloženje ili zdravlje osobe koja sluša. Kontrolirano stručno korištenje glazbe u tretmanu, rehabilitaciji, edukaciji i vježbanju djece predškolske dobi koja pate od različitih smetnji može biti od velike pomoći. Naime, djeca iz disfunkcionalne obitelji u posebnom su položaju koji ovisi o okruženju i mogućim diskriminacijama, kao i o samom doživljavanju djeteta prema svom položaju. Disfunkcionalna obitelj može biti nedostatna za odgoj i formiranje ličnosti djeteta. Takvoj djeci može nedostajati čvrstina emocija, često postaju nestabilnog karaktera i osjećajno ugrožena što može predstavljati rizične čimbenike za pojavu i razvoj poremećaja u ponašanju kasnije u adolescenciji. Rad se stoga bavi mogućnostima koje nudi glazba, a koji mogu biti od pomoći jer razvijaju međusobnu povezanost između djeteta i odgojitelja u vrtiću podržavajući i osnažujući tjelesno, društveno i osjećajno djetetovo zdravlje što ono, nerijetko, u obitelji ne može ostvariti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Pedagogija, Znanost o umjetnosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli