Pregled bibliografske jedinice broj: 693917
Analiza pristupa upravljanju razredom
Analiza pristupa upravljanju razredom, 2014., diplomski rad, Filozofski fakultet, Osijek
CROSBI ID: 693917 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Analiza pristupa upravljanju razredom
(Analysis approach to classroom management)
Autori
Šućur, Dajana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Osijek
Datum
28.03
Godina
2014
Stranica
56
Mentor
Lukaš, Mirko
Ključne riječi
upravljanje; razred; bihevioristi
(management; class; behavioral;)
Sažetak
U ovom radu opisane su najvažnije psihološke odrednice koje su utjecale na koncept upravljanja razredom. Prikazana je razlika između pojmova discipline i upravljanja razredom. Rad donosi prikaze idejnih pristupa najznačajnijih biheviorista te predstavnika humanističke teorije konceptu upravljanja razredom.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Pedagogija