Pregled bibliografske jedinice broj: 693679
Imidž tradicijskih proizvoda Dubrovačko-neretvanske županije na zagrebačkom tržištu
Imidž tradicijskih proizvoda Dubrovačko-neretvanske županije na zagrebačkom tržištu // Tradicijom usprkos krizi - može li se?
Vinkovci, Hrvatska, 2014. (predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 693679 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Imidž tradicijskih proizvoda Dubrovačko-neretvanske županije na zagrebačkom tržištu
(Image of traditional products from Dubrovnik - Neretva County on the Zagreb Market)
Autori
Tomić, Marina ; Martinović, Maja ; Miličević, Antonija ; Kovačević, Kristina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, znanstveni
Skup
Tradicijom usprkos krizi - može li se?
Mjesto i datum
Vinkovci, Hrvatska, 05.09.2014. - 06.09.2014
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
tradicijski proizvodi; Dubrovačko – neretvanska županija; zagrebačko tržište
(traditional products; Dubrovnik-Neretva County; Zagreb Market)
Sažetak
Cilj rada je utvrditi koliko su proizvodi Dubrovačko-neretvanske županije poznati na zagrebačkom tržištu, te postoji li mogućnost za prodaju ovih proizvoda na području grada Zagreba. U ovom radu su prikazani rezultati anketnog istraživanja provedenog na uzorku od 159 potrošača tradicijskih proizvoda na području grada Zagreba u radoblju od 1. do 22. lipnja 2013. Rezultati istraživanja su pokazali da više od polovice ispitanika ne poznaje tradicijske proizvode Dubrovačko–neretvanske županije. Ispitanici koji poznaju tradicijske proizvode Dubrovačko–neretvanske županije visoko ih vrednuju, te je njih 46, 3% ocijenilo kvalitetu tih proizvoda odličnom ocjenom. S obzirom na namjeru kupnje odabranih tradicijskih proizvoda Dubrovačko–neretvanske županije, čak 47, 8% ispitanika bi sigurno kupili Dubrovački pršut, iza kojeg slijede Dubrovački sir, suhe smokve, ušećereni bademi, te na kraju mantala (tradicionalni kolačić od mošta) koju bi od svih ispitanika sigurno kupilo samo 8, 2% ispitanika. Na temelju rezultata istraživanja preporuča se promocija tradicijskih proizvoda Dubrovačko–neretvanske županije u Zagrebu putem masovnih medija, na sajmovima te u trgovačkim centrima i specijaliziranim trgovinama putem kušanja. Rezultati istraživanja mogu koristiti proizvođačima tradicijskih proizvoda Dubrovačko-neretvanske županije, kao i stručnjacima za marketing hrane.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Poljoprivreda (agronomija)