Pregled bibliografske jedinice broj: 693647
Planiranje komuniciranja arhiva: javni (edukacijski) programi i informacijske potrebe hrvatskog obrazovnog sektora za edukacijom
Planiranje komuniciranja arhiva: javni (edukacijski) programi i informacijske potrebe hrvatskog obrazovnog sektora za edukacijom // Magistra Iadertina, 8 (2013), 1; 113-126 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 693647 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Planiranje komuniciranja arhiva: javni (edukacijski) programi i informacijske potrebe hrvatskog obrazovnog sektora za edukacijom
(Planning of communication of archives: public educational programs and information needs of Croatian educational system)
Autori
Pavelin, Goran
Izvornik
Magistra Iadertina (1846-3606) 8
(2013), 1;
113-126
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
arhiv ; javni (edukacijski) programi ; korištenje gradiva ; korisnici ; planiranje komuniciranja
(archives ; public (educational) programs ; use of materials ; users ; planning of communication)
Sažetak
Javni (edukacijski)programi podrazumijevanju planiranje načina komunikacije kojom se arhivi okreću upoznavanju javnosti sa svojim radom te animiranje različitih javnosti iz sektora obrazovanja s upoznavanjem i korištenjem arhivskog gradiva. Svrha ovog rada je bila istražiti dosadašnju arhivističku obrazovnu praksu, vidjeti njezinu moguću uskladivost s općim odgojno-obrazovnim ciljevima Nacionalnog okvirnog kurikula kao i mogućnost implemetacije metoda za ostvarenje tih ciljeva javnim arhivističkim programima. Autor navodi recentnija američka istraživanja o korištenju arhivskog gradiva i njegovu značaju pri učenju temeljenom na istraživanju (inquiry based learnnig). Obrazovni potencijal gradiva, primjenjiv i za naše obrazovne potrebe, prečesto ostaje nesikorišten. Autor predlaže stjecenje novih kompetencija u obrazovnju arhivista u Hrvatskoj, usmjerenih na solidno upravljanje institucijom, planiranje komunikacije s edikatorima osnovnih i srednjih škola i općenito sveučilišnoj zajednici te predlaže modele njihove provedbe.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- MLA INTERNATIONAL BIBLIOGRAPHY, New York, USA
- OAIster, BASE - Bielefeld Academic Search Engine, ScientificCommons