Pregled bibliografske jedinice broj: 693644
Kvazikanoničke relacije između sociodemografskog statusa učenika srednjih škola i neopravdanog izostajanjea s nastave
Kvazikanoničke relacije između sociodemografskog statusa učenika srednjih škola i neopravdanog izostajanjea s nastave // Zbornik Učiteljske akademije u zagrebu, 5 (2003), 1; 43-53 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 693644 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kvazikanoničke relacije između sociodemografskog statusa učenika srednjih škola i neopravdanog izostajanjea s nastave
(Quasi-canonical Relations between the Socio- demographic Status of secondary School Students and Trauancy)
Autori
Uzelac, Slobodan ; Matijević, Milan ; Marcetić, Andrea
Izvornik
Zbornik Učiteljske akademije u zagrebu (1332-0513) 5
(2003), 1;
43-53
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
samioskaz učenika; sociodemografski status; izostanci iz škole; srednja škola
(students' self-expression; socio-demographic status; absentism; secondary school)
Sažetak
Autori prezentiraju rezultate istraživačkog projekta pod nazivom «Izostanci s nastave – samoiskaz učenika», provedenog na Odsjeku za poremećaje u ponašanju Edukacijsko- rehabilitacijskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu.. Na uzorku od 1416 učenika četiriju razreda srednjih škola u tri hrvatska grada: Zagrebu (tri gimnazije, tri strukovne i tri obrtničke škole) te Osijeku i Splitu (s po jednom gimnazijom, strukovnom i obrtničkom školom) autori iznalaze kvazikanoničke relacije između temeljnih obilježja sociodemografskog statusa (10 obilježja) i učestalosti i razlozima neopravdanih izostanaka s nastave (15 obilježja). Dobijen je jedan značajan par kvazikanoničkih faktora iz kojega proizlazi da su veća učestalost te raznorodni i ozbiljniji razlozi neopravdanom izostajanju učenika napose svojstveni učenicima trećih razreda srednjih škola čiji je socijalni status bitno obilježen njihovim neuspjehom u učenju. Ovome valja dodati kako se dominantno radi o učenicima muškoga spola.
Izvorni jezik
Hrvatski
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- SCI-EXP, SSCI i/ili A&HCI
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Social Services Abstracts