Pregled bibliografske jedinice broj: 693514
PISA 2012: Sposobnost rješavanja problema
PISA 2012: Sposobnost rješavanja problema. Zagreb: Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja, 2014 (ostalo)
CROSBI ID: 693514 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
PISA 2012: Sposobnost rješavanja problema
(PISA 2012: Problem Solving Competence)
Autori
Braš Roth, Michelle ; Markočić Dekanić, Ana ; Gregurović, Margareta
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, ostalo, ostalo
Izdavač
Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja
Grad
Zagreb
Godina
2014
Stranica
95
ISBN
978-953-7556-44-0
Ključne riječi
OECD; PISA; obrazovanje; procjena znanja; petnaestogodišnji učenici; sposobnost rješavanja problema
(OECD; PISA; education; knowledge assessment; 15-year-old students; problem solving competence)
Sažetak
Knjiga donosi detaljni pregled rezultata PISA istraživanja u Hrvatskoj u dodatnoj domeni rješavanja problema. Istraživanje je u okviru ciklusa PISA 2012 provedeno na nacionalno reprezentativnom uzorku petnaestogodišnjih srednjoškolskih učenika. U knjizi su detaljno opisana postignuća učenika te mogući faktori koji utječu na sposobnost rješavanja problema, s posebnim naglaskom na povezanost s rezultatom u matematičkoj pismenosti koja je u ciklusu PISA 2012 bila glavna domena istraživanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Sociologija, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Institut za migracije i narodnosti, Zagreb,
Nacionalni centar