Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 692800

TEORIJA USMJERENA NA RJEŠENJE I NEKE MOGUĆNOSTI NJEZINE PRIMJENE U ŠKOLSKOJ PRAKSI


Slavić, Anđelka
TEORIJA USMJERENA NA RJEŠENJE I NEKE MOGUĆNOSTI NJEZINE PRIMJENE U ŠKOLSKOJ PRAKSI // ŠKOLA, ODGOJ I UČENJE ZA BUDUĆNOST / Anka Jurčević Lozančić / Siniša Opić (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011. str. 331-342 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 692800 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
TEORIJA USMJERENA NA RJEŠENJE I NEKE MOGUĆNOSTI NJEZINE PRIMJENE U ŠKOLSKOJ PRAKSI
(SOLUTION-FOCUSED THEORY AND SOME OPPORTUNITIES OF ITS APPLICATION TO SCHOOL PRACTICE)

Autori
Slavić, Anđelka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
ŠKOLA, ODGOJ I UČENJE ZA BUDUĆNOST / Anka Jurčević Lozančić / Siniša Opić - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011, 331-342

ISBN
978-953-7210-41-0

Skup
ECNSI -2011 5th International Conference on Advanced and Systematic Research School, Education and Learning for the Future

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 10.11.2011. - 12.11.2011

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
savjetodavni rad usmjeren na rješenje; škola; učenici u riziku
(Solution- focused counseling; school; at-risk school students)

Sažetak
Teoriju usmjerenu na rješenje razvili su osamdesetih godina Steve de Shazer i Insoo Kim Berg sa suradnicima u Centru kratke obiteljske terapije u Milwaukeeju (Gillen, 2005). Teorija usmjerena na rješenje počela se najprije u SAD-u, zatim u Europi i cijelom svijetu primjenjivati u različitim područjima savjetovanja. Ovaj postmoderni terapijski sustav, za razliku od tradicionalnog pristupa usmjerenog na istraživanje problema, usredotočen je na pomaganje klijentima u pronalaženju rješenja i razvijanju željene sadašnjosti i sigurne vizije budućnosti. Temelji se na pretpostavkama da klijenti imaju potrebnu snagu i resurse za promjenu i da je savjetovanje najučinkovitije kada se fokusira na izgradnji jedinstvenog rješenja za svakog pojedinca. Teorija usmjerena na rješenje u posljednje vrijeme sve više se primjenjuje u školskoj praksi. Školski savjetnici zbog različitih razloga trebaju učinkovit i djelotvoran pristup u pomaganju učenicima u riziku u postizanju značajnih promjena (Brasher, 2009). Zagovornici primjene teorije usmjerene na rješenje u školskom savjetodavnom radu potvrđuju da donosi pozitivne i trajne promjene u kratkom vremenskom razdoblju i, što je osobito važno, visok stupanj zadovoljstva učenika, učitelja i roditelja. Stoga, bilo bi korisno ispitati mogućnosti njenog integriranja u hrvatski odgojno-obrazovni sustav.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Anđelka Slavić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Slavić, Anđelka
TEORIJA USMJERENA NA RJEŠENJE I NEKE MOGUĆNOSTI NJEZINE PRIMJENE U ŠKOLSKOJ PRAKSI // ŠKOLA, ODGOJ I UČENJE ZA BUDUĆNOST / Anka Jurčević Lozančić / Siniša Opić (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011. str. 331-342 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Slavić, A. (2011) TEORIJA USMJERENA NA RJEŠENJE I NEKE MOGUĆNOSTI NJEZINE PRIMJENE U ŠKOLSKOJ PRAKSI. U: Anka Jurčević Lozančić / Siniša Opić (ur.)ŠKOLA, ODGOJ I UČENJE ZA BUDUĆNOST.
@article{article, author = {Slavi\'{c}, An\djelka}, year = {2011}, pages = {331-342}, keywords = {savjetodavni rad usmjeren na rje\v{s}enje, \v{s}kola, u\v{c}enici u riziku}, isbn = {978-953-7210-41-0}, title = {TEORIJA USMJERENA NA RJE\v{S}ENJE I NEKE MOGU\'{C}NOSTI NJEZINE PRIMJENE U \v{S}KOLSKOJ PRAKSI}, keyword = {savjetodavni rad usmjeren na rje\v{s}enje, \v{s}kola, u\v{c}enici u riziku}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Slavi\'{c}, An\djelka}, year = {2011}, pages = {331-342}, keywords = {Solution- focused counseling, school, at-risk school students}, isbn = {978-953-7210-41-0}, title = {SOLUTION-FOCUSED THEORY AND SOME OPPORTUNITIES OF ITS APPLICATION TO SCHOOL PRACTICE}, keyword = {Solution- focused counseling, school, at-risk school students}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font