Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 692797

Gardnerov model višestrukih inteligencija


Slavić, Anđelka
Gardnerov model višestrukih inteligencija // Školski vjesnik, 59 (2010), 1; 7-18 doi:ISSN 0037-654X (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


CROSBI ID: 692797 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Gardnerov model višestrukih inteligencija
(Gardner’s model of multiple intelligences)

Autori
Slavić, Anđelka

Izvornik
Školski vjesnik (0037-654X) 59 (2010), 1; 7-18

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
inteligencija; teorija višestrukih inteligencija; poučavanje; učenje; intelektualno osnaživanje i samopouzdanje
(intelligence; multiple intelligences theory; teaching; learning; intellectual boosting and self-confidence)

Sažetak
Teorija višestrukih inteligencija Howarda Gardnera izravan je izazov „klasičnom“ shvaćanju inteligencije kao jedinstvene sposobnosti logičkog razmišljanja. Prema Gardneru, inteligencija nije jedinstveni konstrukt, nego postoji najmanje osam različitih inteligencija koje su relativno neovisne. Gardner razlikuje lingvističku, logičko- matematičku, prostornu, glazbenu, tjelesno- kinestetičku, socijalnu (interpersonalnu), osobnu (intrapersonalnu) i prirodnu inteligenciju. Glavni utjecaj Gardnerove teorije očitovao se u obrazovanju. Teorija višestrukih inteligencija pomaže učiteljima u zadovoljavanju specifičnih obrazovnih i širih društvenih potreba učenika te promicanju razumijevanja i poštovanja među učenicima. Ona široko otvara vrata raznolikim nastavnim strategijama koje se mogu lako implementirati u učionicama u kojima će se poticati učenikovo samopoštovanje, osobno intelektualno osnaživanje i samopouzdanje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Anđelka Slavić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

doi

Citiraj ovu publikaciju:

Slavić, Anđelka
Gardnerov model višestrukih inteligencija // Školski vjesnik, 59 (2010), 1; 7-18 doi:ISSN 0037-654X (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
Slavić, A. (2010) Gardnerov model višestrukih inteligencija. Školski vjesnik, 59 (1), 7-18 doi:ISSN 0037-654X.
@article{article, author = {Slavi\'{c}, An\djelka}, year = {2010}, pages = {7-18}, DOI = {ISSN 0037-654X}, keywords = {inteligencija, teorija vi\v{s}estrukih inteligencija, pou\v{c}avanje, u\v{c}enje, intelektualno osna\v{z}ivanje i samopouzdanje}, journal = {\v{S}kolski vjesnik}, doi = {ISSN 0037-654X}, volume = {59}, number = {1}, issn = {0037-654X}, title = {Gardnerov model vi\v{s}estrukih inteligencija}, keyword = {inteligencija, teorija vi\v{s}estrukih inteligencija, pou\v{c}avanje, u\v{c}enje, intelektualno osna\v{z}ivanje i samopouzdanje} }
@article{article, author = {Slavi\'{c}, An\djelka}, year = {2010}, pages = {7-18}, DOI = {ISSN 0037-654X}, keywords = {intelligence, multiple intelligences theory, teaching, learning, intellectual boosting and self-confidence}, journal = {\v{S}kolski vjesnik}, doi = {ISSN 0037-654X}, volume = {59}, number = {1}, issn = {0037-654X}, title = {Gardner’s model of multiple intelligences}, keyword = {intelligence, multiple intelligences theory, teaching, learning, intellectual boosting and self-confidence} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • LISA: Library and Information Science Abstracts
  • LLBA: Linguistics and Language Behavior Abstracts
  • MLA - Modern Language Abstracts


Citati:





    Contrast
    Increase Font
    Decrease Font
    Dyslexic Font