Pregled bibliografske jedinice broj: 692797
Gardnerov model višestrukih inteligencija
Gardnerov model višestrukih inteligencija // Školski vjesnik, 59 (2010), 1; 7-18 doi:ISSN 0037-654X (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 692797 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Gardnerov model višestrukih inteligencija
(Gardner’s model of multiple intelligences)
Autori
Slavić, Anđelka
Izvornik
Školski vjesnik (0037-654X) 59
(2010), 1;
7-18
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
inteligencija; teorija višestrukih inteligencija; poučavanje; učenje; intelektualno osnaživanje i samopouzdanje
(intelligence; multiple intelligences theory; teaching; learning; intellectual boosting and self-confidence)
Sažetak
Teorija višestrukih inteligencija Howarda Gardnera izravan je izazov „klasičnom“ shvaćanju inteligencije kao jedinstvene sposobnosti logičkog razmišljanja. Prema Gardneru, inteligencija nije jedinstveni konstrukt, nego postoji najmanje osam različitih inteligencija koje su relativno neovisne. Gardner razlikuje lingvističku, logičko- matematičku, prostornu, glazbenu, tjelesno- kinestetičku, socijalnu (interpersonalnu), osobnu (intrapersonalnu) i prirodnu inteligenciju. Glavni utjecaj Gardnerove teorije očitovao se u obrazovanju. Teorija višestrukih inteligencija pomaže učiteljima u zadovoljavanju specifičnih obrazovnih i širih društvenih potreba učenika te promicanju razumijevanja i poštovanja među učenicima. Ona široko otvara vrata raznolikim nastavnim strategijama koje se mogu lako implementirati u učionicama u kojima će se poticati učenikovo samopoštovanje, osobno intelektualno osnaživanje i samopouzdanje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- LISA: Library and Information Science Abstracts
- LLBA: Linguistics and Language Behavior Abstracts
- MLA - Modern Language Abstracts