Pregled bibliografske jedinice broj: 692630
Yates, L., Grumet, M. (ur.) (2011). Curriculum in Today's World: Configuring Knowledge, Identities, Work and Politics. Abingdon: Routledge.
Yates, L., Grumet, M. (ur.) (2011). Curriculum in Today's World: Configuring Knowledge, Identities, Work and Politics. Abingdon: Routledge. // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 63 (2014), 1-2; 249-252 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, ostalo)
CROSBI ID: 692630 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Yates, L., Grumet, M. (ur.) (2011). Curriculum in Today's World: Configuring Knowledge, Identities, Work and Politics. Abingdon: Routledge.
(Yates, L., Grumet, M. (Eds.) (2011). Curriculum in Today's World: Configuring Knowledge, Identities, Work and Politics. Abingdon: Routledge.)
Autori
Rengel, Katarina
Izvornik
Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja (0037-654X) 63
(2014), 1-2;
249-252
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prikaz, ostalo
Ključne riječi
kurikulum; identitet; globalizacija
(curriculum; identity; globalization)
Sažetak
Prikaz knjige u kojoj se raspravlja o tome kako države diljem svijeta oblikuju kurikulum u odnosu na promjene u politikama, demografijama i ekonomijom.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- LISA: Library and Information Science Abstracts
- LLBA: Linguistics and Language Behavior Abstracts
- ProQuest, Periodical Acquisions, Michigan An Arbur
- MLA International Bibliography
- Education Research Complete with Full Text EBSCO Publishing
- Hrčak – Portal znanstvenih časopisa Republike Hrvatske