Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 692378

Poslovanje školske knjižnice: između standarda, smjernica i knjižnične prakse


Beljo, Andrea
Poslovanje školske knjižnice: između standarda, smjernica i knjižnične prakse, 2014., diplomski rad, diplomski, Odjel za informacijske znanosti, Zadar


CROSBI ID: 692378 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Poslovanje školske knjižnice: između standarda, smjernica i knjižnične prakse
(School Library Activity: Between standards, guidelines and library practice)

Autori
Beljo, Andrea

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Odjel za informacijske znanosti

Mjesto
Zadar

Datum
28.02

Godina
2014

Stranica
63

Mentor
Stričević, Ivanka

Ključne riječi
Standard za školske knjižnice; suvremena školska knjižnica; IFLA-ine i UNESCO-ove smjernice za školske knjižnice; UNESCO-v Manifest za školske knjižnice; Hrvatski nacionalni obrazovni standard; knjižnična praksa; školski knjižničar
(The Standard for school libraries; modern school library; IFLA's and UNESCO's Guidelines for school libraries; UNESCO's School Library Manifesto; Croatian National educational standards; library practice; school librarian)

Sažetak
Svrha rada je prikazati stanje u školskim knjižnicama u gradu Zadru u odnosu na propisane norme iz Standarda za školske knjižnice, kako bi se utvrdilo koliko se u praksi slijede njegove odredbe. Sve školske knjižnice u Hrvatskoj djeluju prema Standardu za školske knjižnice kojim se određuju minimalni uvjeti koje svaka školska knjižnica treba zadovoljavati. No, knjižnična praksa i norme Standarda za školske knjižnice često nisu u korelaciji, te će se radom pokušati utvrditi problemi zbog kojih dolazi do odstupanja od normi Standarda za školske knjižnice, uvažavajući stav školskih knjižničara i njihovu percepcija trenutnog stanja. U radu je prikazano što je školska knjižnica, kako se njezina uloga mijenja pod utjecajem razvoja novih tehnologija i svijesti o potrebi cjeloživotnog učenja, u čemu školska knjižnica ima ključnu ulogu. Dokumenti i smjernice na kojima se temelji rad školskih knjižnica u Hrvatskoj su IFLA-ine i UNESCO-ove smjernice za školske knjižnice, UNESCO-v Manifest za školske knjižnice, Standard za školske knjižnice i Hrvatski nacionalni obrazovni standard koji daju okvir ili utvrđuju djelovanje školske knjižnice. Navedeni dokumenti daju školskim knjižnicama odredbe, preporuke i smjernice kako bi knjižnična praksa školske knjižnice vodila k ispunjavanju njihovih zadaća i ciljeva.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Ivanka Stričević (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Beljo, Andrea
Poslovanje školske knjižnice: između standarda, smjernica i knjižnične prakse, 2014., diplomski rad, diplomski, Odjel za informacijske znanosti, Zadar
Beljo, A. (2014) 'Poslovanje školske knjižnice: između standarda, smjernica i knjižnične prakse', diplomski rad, diplomski, Odjel za informacijske znanosti, Zadar.
@phdthesis{phdthesis, author = {Beljo, Andrea}, year = {2014}, pages = {63}, keywords = {Standard za \v{s}kolske knji\v{z}nice, suvremena \v{s}kolska knji\v{z}nica, IFLA-ine i UNESCO-ove smjernice za \v{s}kolske knji\v{z}nice, UNESCO-v Manifest za \v{s}kolske knji\v{z}nice, Hrvatski nacionalni obrazovni standard, knji\v{z}ni\v{c}na praksa, \v{s}kolski knji\v{z}ni\v{c}ar}, title = {Poslovanje \v{s}kolske knji\v{z}nice: izme\dju standarda, smjernica i knji\v{z}ni\v{c}ne prakse}, keyword = {Standard za \v{s}kolske knji\v{z}nice, suvremena \v{s}kolska knji\v{z}nica, IFLA-ine i UNESCO-ove smjernice za \v{s}kolske knji\v{z}nice, UNESCO-v Manifest za \v{s}kolske knji\v{z}nice, Hrvatski nacionalni obrazovni standard, knji\v{z}ni\v{c}na praksa, \v{s}kolski knji\v{z}ni\v{c}ar}, publisherplace = {Zadar} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Beljo, Andrea}, year = {2014}, pages = {63}, keywords = {The Standard for school libraries, modern school library, IFLA's and UNESCO's Guidelines for school libraries, UNESCO's School Library Manifesto, Croatian National educational standards, library practice, school librarian}, title = {School Library Activity: Between standards, guidelines and library practice}, keyword = {The Standard for school libraries, modern school library, IFLA's and UNESCO's Guidelines for school libraries, UNESCO's School Library Manifesto, Croatian National educational standards, library practice, school librarian}, publisherplace = {Zadar} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font