Pregled bibliografske jedinice broj: 692346
Može li se maloprodaja naprijediti iskustvima iz automobilske industrije?
Može li se maloprodaja naprijediti iskustvima iz automobilske industrije? // Suvremena trgovina, 39 (2014), 1; 51-54 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, stručni)
CROSBI ID: 692346 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Može li se maloprodaja naprijediti iskustvima iz
automobilske industrije?
(Is it possible to improve the retail with experience
from the automotive industry?)
Autori
Veža, Ivica ; Kelin, Ema
Izvornik
Suvremena trgovina (1330-0180) 39
(2014), 1;
51-54
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, stručni
Ključne riječi
lean koncept ; trgovina ; automobilska industrija
(lean concept ; retail ; car industry)
Sažetak
Mnogo je pouka koje maloprodaja može izvući proučavanjem Lean principa i njihove primjene. Najbitnija lekcija od svih je kontinuirano osluškivati kupca, koji svojim ponašanjem itekako daje smjerniceu kojem smjeru planirati svoje poslovanje. Što više poduzeće razvije fleksibilnost poslovanja u današnjoj promjenjivosti tržišnoj okolini i postigne visoku razinu sposobnosti prilagodbe kupčevim zahtjevima, ima veću mogućnost ostvariti prednost pred konkurentima na tržtu. Prilagodba je proces koji nikada ne prestaje i koji uvijek iznova treba pokušati podići na višu razinu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija