Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 692346

Može li se maloprodaja naprijediti iskustvima iz automobilske industrije?


Veža, Ivica; Kelin, Ema
Može li se maloprodaja naprijediti iskustvima iz automobilske industrije? // Suvremena trgovina, 39 (2014), 1; 51-54 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, stručni)


CROSBI ID: 692346 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Može li se maloprodaja naprijediti iskustvima iz automobilske industrije?
(Is it possible to improve the retail with experience from the automotive industry?)

Autori
Veža, Ivica ; Kelin, Ema

Izvornik
Suvremena trgovina (1330-0180) 39 (2014), 1; 51-54

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, stručni

Ključne riječi
lean koncept ; trgovina ; automobilska industrija
(lean concept ; retail ; car industry)

Sažetak
Mnogo je pouka koje maloprodaja može izvući proučavanjem Lean principa i njihove primjene. Najbitnija lekcija od svih je kontinuirano osluškivati kupca, koji svojim ponašanjem itekako daje smjerniceu kojem smjeru planirati svoje poslovanje. Što više poduzeće razvije fleksibilnost poslovanja u današnjoj promjenjivosti tržišnoj okolini i postigne visoku razinu sposobnosti prilagodbe kupčevim zahtjevima, ima veću mogućnost ostvariti prednost pred konkurentima na tržtu. Prilagodba je proces koji nikada ne prestaje i koji uvijek iznova treba pokušati podići na višu razinu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Ivica Veža (autor)

Avatar Url Ema Kelin (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Veža, Ivica; Kelin, Ema
Može li se maloprodaja naprijediti iskustvima iz automobilske industrije? // Suvremena trgovina, 39 (2014), 1; 51-54 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, stručni)
Veža, I. & Kelin, E. (2014) Može li se maloprodaja naprijediti iskustvima iz automobilske industrije?. Suvremena trgovina, 39 (1), 51-54.
@article{article, author = {Ve\v{z}a, Ivica and Kelin, Ema}, year = {2014}, pages = {51-54}, keywords = {lean koncept, trgovina, automobilska industrija}, journal = {Suvremena trgovina}, volume = {39}, number = {1}, issn = {1330-0180}, title = {Mo\v{z}e li se maloprodaja naprijediti iskustvima iz automobilske industrije?}, keyword = {lean koncept, trgovina, automobilska industrija} }
@article{article, author = {Ve\v{z}a, Ivica and Kelin, Ema}, year = {2014}, pages = {51-54}, keywords = {lean concept, retail, car industry}, journal = {Suvremena trgovina}, volume = {39}, number = {1}, issn = {1330-0180}, title = {Is it possible to improve the retail with experience from the automotive industry?}, keyword = {lean concept, retail, car industry} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font