Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 692314

Mediji, marketing, informacija i istina


Klopotan, Igor; Buntak, Krešimir; Samoborec, Melita
Mediji, marketing, informacija i istina // Međunarodni interdisciplinarni skup filozofija medija / Pavletić, Livia (ur.).
Zagreb: Hrvatsko filozofsko društvo, Medijsko sveučilište, Centar za filozofiju medija i mediološka istraživanja, 2013. str. 93-93 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 692314 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Mediji, marketing, informacija i istina
(The media, marketing, information and truth)

Autori
Klopotan, Igor ; Buntak, Krešimir ; Samoborec, Melita

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Međunarodni interdisciplinarni skup filozofija medija / Pavletić, Livia - Zagreb : Hrvatsko filozofsko društvo, Medijsko sveučilište, Centar za filozofiju medija i mediološka istraživanja, 2013, 93-93

ISBN
978-953-56314-3-9

Skup
Mediji i javnost

Mjesto i datum
Dubrovnik, Hrvatska, 15.10.2013. - 17.10.2013

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
znanost ; informacija ; mediji ; marketing ; znanstvena istina
(science ; information ; media ; marketing ; scientific truth)

Sažetak
Sve teorije i razna istraživanja u raznim znanstvenim disciplinama, pa tako i u marketingu baziraju se na filozofskom pristupu, ali se u novije vrijeme u suvremenim društvenim znanostima doprinos tih teorija dovodi u pitanje. U takvoj krizi znanosti, odnosno „krizi informacije“, vrlo je važna sastavnica i pojam „istine“. Takva kriza informacije kroz između ostalog i krizu literature, pojavila se u znatnoj mjeri i u marketingu i ponašanjima potrošača, gdje se isto pojavilo propitivanje nad pojmom „istine“. Definiranje „istine“ u bilo kojoj znanstvenoj disciplini trebalo bi imati temelje u praktičnoj primjeni. Pitanje istinitosti teorije u ovom je pogledu od najveće važnosti, jer ako teorija ne objašnjava svijet kakav on realno jeste, ne može se govoriti o istinitoj teoriji. Stoga da bi teorija bila istinita, važno je da se ona može ostvariti u stvarnom svijetu i da informacija o njenoj primjenjivosti bude čista i nepatvorena, odnosno istinita u svakom pogledu. Iz perspektive marketinga kao discipline kontekst u kojem se postavlja neka teorija je mnogo širi od nekih drugih disciplina, budući je utjecaj marketinga u današnje vrijeme vrlo širok, a posebno iz razloga što se marketing više ne može gledati kao zasebna sastavnica, već je pogled potrebno proširiti na interdisciplinaran način.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Sjever, Koprivnica

Profili:

Avatar Url Krešimir Buntak (autor)

Avatar Url Igor Klopotan (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Klopotan, Igor; Buntak, Krešimir; Samoborec, Melita
Mediji, marketing, informacija i istina // Međunarodni interdisciplinarni skup filozofija medija / Pavletić, Livia (ur.).
Zagreb: Hrvatsko filozofsko društvo, Medijsko sveučilište, Centar za filozofiju medija i mediološka istraživanja, 2013. str. 93-93 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
Klopotan, I., Buntak, K. & Samoborec, M. (2013) Mediji, marketing, informacija i istina. U: Pavletić, L. (ur.)Međunarodni interdisciplinarni skup filozofija medija.
@article{article, author = {Klopotan, Igor and Buntak, Kre\v{s}imir and Samoborec, Melita}, editor = {Pavleti\'{c}, L.}, year = {2013}, pages = {93-93}, keywords = {znanost, informacija, mediji, marketing, znanstvena istina}, isbn = {978-953-56314-3-9}, title = {Mediji, marketing, informacija i istina}, keyword = {znanost, informacija, mediji, marketing, znanstvena istina}, publisher = {Hrvatsko filozofsko dru\v{s}tvo, Medijsko sveu\v{c}ili\v{s}te, Centar za filozofiju medija i mediolo\v{s}ka istra\v{z}ivanja}, publisherplace = {Dubrovnik, Hrvatska} }
@article{article, author = {Klopotan, Igor and Buntak, Kre\v{s}imir and Samoborec, Melita}, editor = {Pavleti\'{c}, L.}, year = {2013}, pages = {93-93}, keywords = {science, information, media, marketing, scientific truth}, isbn = {978-953-56314-3-9}, title = {The media, marketing, information and truth}, keyword = {science, information, media, marketing, scientific truth}, publisher = {Hrvatsko filozofsko dru\v{s}tvo, Medijsko sveu\v{c}ili\v{s}te, Centar za filozofiju medija i mediolo\v{s}ka istra\v{z}ivanja}, publisherplace = {Dubrovnik, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font