Pregled bibliografske jedinice broj: 692314
Mediji, marketing, informacija i istina
Mediji, marketing, informacija i istina // Međunarodni interdisciplinarni skup filozofija medija / Pavletić, Livia (ur.).
Zagreb: Hrvatsko filozofsko društvo, Medijsko sveučilište, Centar za filozofiju medija i mediološka istraživanja, 2013. str. 93-93 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 692314 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Mediji, marketing, informacija i istina
(The media, marketing, information and truth)
Autori
Klopotan, Igor ; Buntak, Krešimir ; Samoborec, Melita
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Međunarodni interdisciplinarni skup filozofija medija
/ Pavletić, Livia - Zagreb : Hrvatsko filozofsko društvo, Medijsko sveučilište, Centar za filozofiju medija i mediološka istraživanja, 2013, 93-93
ISBN
978-953-56314-3-9
Skup
Mediji i javnost
Mjesto i datum
Dubrovnik, Hrvatska, 15.10.2013. - 17.10.2013
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
znanost ; informacija ; mediji ; marketing ; znanstvena istina
(science ; information ; media ; marketing ; scientific truth)
Sažetak
Sve teorije i razna istraživanja u raznim znanstvenim disciplinama, pa tako i u marketingu baziraju se na filozofskom pristupu, ali se u novije vrijeme u suvremenim društvenim znanostima doprinos tih teorija dovodi u pitanje. U takvoj krizi znanosti, odnosno „krizi informacije“, vrlo je važna sastavnica i pojam „istine“. Takva kriza informacije kroz između ostalog i krizu literature, pojavila se u znatnoj mjeri i u marketingu i ponašanjima potrošača, gdje se isto pojavilo propitivanje nad pojmom „istine“. Definiranje „istine“ u bilo kojoj znanstvenoj disciplini trebalo bi imati temelje u praktičnoj primjeni. Pitanje istinitosti teorije u ovom je pogledu od najveće važnosti, jer ako teorija ne objašnjava svijet kakav on realno jeste, ne može se govoriti o istinitoj teoriji. Stoga da bi teorija bila istinita, važno je da se ona može ostvariti u stvarnom svijetu i da informacija o njenoj primjenjivosti bude čista i nepatvorena, odnosno istinita u svakom pogledu. Iz perspektive marketinga kao discipline kontekst u kojem se postavlja neka teorija je mnogo širi od nekih drugih disciplina, budući je utjecaj marketinga u današnje vrijeme vrlo širok, a posebno iz razloga što se marketing više ne može gledati kao zasebna sastavnica, već je pogled potrebno proširiti na interdisciplinaran način.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište Sjever, Koprivnica