Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 692306

Utjecaj dizajna proizvoda na pobuđivanje pozornosti kod potrošača


Vampl, Nika; Božić, Tomislav; Klopotan, Igor
Utjecaj dizajna proizvoda na pobuđivanje pozornosti kod potrošača // Znanje in poslovni izzivi globalizacije: zbornik referatov 1. mednarodne znanstvene konference / Merkač Skok, Marjana ; Cingula, Marijan (ur.).
Celje: Fakulteta za komercialne in poslovne vede, Celje, 2009. str. 121-122 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 692306 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj dizajna proizvoda na pobuđivanje pozornosti kod potrošača
(The impact of product design to excite the attention of consumers)

Autori
Vampl, Nika ; Božić, Tomislav ; Klopotan, Igor

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Znanje in poslovni izzivi globalizacije: zbornik referatov 1. mednarodne znanstvene konference / Merkač Skok, Marjana ; Cingula, Marijan - Celje : Fakulteta za komercialne in poslovne vede, Celje, 2009, 121-122

ISBN
978-961-6603-90-4

Skup
Znanje in poslovni izzivi globalizacije

Mjesto i datum
Celje, Slovenija, 12.11.2009. - 13.11.2009

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
dizajn ; barva ; marketing ; psihologija barv
(design ; colour ; marketing ; Colour psychology)

Sažetak
As good marketing managers we will describe how the colours and the design of products affect the psychology of people, they awake unconscious feelings in them, and how the colour and design affect the user's decision to buy. With the design, colour and other characteristic of the products they compete with the multitude of similar products to customer preference, and his attention to the dwcision to buy.

Izvorni jezik
Slv



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Igor Klopotan (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Vampl, Nika; Božić, Tomislav; Klopotan, Igor
Utjecaj dizajna proizvoda na pobuđivanje pozornosti kod potrošača // Znanje in poslovni izzivi globalizacije: zbornik referatov 1. mednarodne znanstvene konference / Merkač Skok, Marjana ; Cingula, Marijan (ur.).
Celje: Fakulteta za komercialne in poslovne vede, Celje, 2009. str. 121-122 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
Vampl, N., Božić, T. & Klopotan, I. (2009) Utjecaj dizajna proizvoda na pobuđivanje pozornosti kod potrošača. U: Merkač Skok, M. & Cingula, M. (ur.)Znanje in poslovni izzivi globalizacije: zbornik referatov 1. mednarodne znanstvene konference.
@article{article, author = {Vampl, Nika and Bo\v{z}i\'{c}, Tomislav and Klopotan, Igor}, year = {2009}, pages = {121-122}, keywords = {dizajn, barva, marketing, psihologija barv}, isbn = {978-961-6603-90-4}, title = {Utjecaj dizajna proizvoda na pobu\djivanje pozornosti kod potro\v{s}a\v{c}a}, keyword = {dizajn, barva, marketing, psihologija barv}, publisher = {Fakulteta za komercialne in poslovne vede, Celje}, publisherplace = {Celje, Slovenija} }
@article{article, author = {Vampl, Nika and Bo\v{z}i\'{c}, Tomislav and Klopotan, Igor}, year = {2009}, pages = {121-122}, keywords = {design, colour, marketing, Colour psychology}, isbn = {978-961-6603-90-4}, title = {The impact of product design to excite the attention of consumers}, keyword = {design, colour, marketing, Colour psychology}, publisher = {Fakulteta za komercialne in poslovne vede, Celje}, publisherplace = {Celje, Slovenija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font