Pregled bibliografske jedinice broj: 692306
Utjecaj dizajna proizvoda na pobuđivanje pozornosti kod potrošača
Utjecaj dizajna proizvoda na pobuđivanje pozornosti kod potrošača // Znanje in poslovni izzivi globalizacije: zbornik referatov 1. mednarodne znanstvene konference / Merkač Skok, Marjana ; Cingula, Marijan (ur.).
Celje: Fakulteta za komercialne in poslovne vede, Celje, 2009. str. 121-122 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 692306 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj dizajna proizvoda na pobuđivanje pozornosti kod potrošača
(The impact of product design to excite the attention of consumers)
Autori
Vampl, Nika ; Božić, Tomislav ; Klopotan, Igor
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Znanje in poslovni izzivi globalizacije: zbornik referatov 1. mednarodne znanstvene konference
/ Merkač Skok, Marjana ; Cingula, Marijan - Celje : Fakulteta za komercialne in poslovne vede, Celje, 2009, 121-122
ISBN
978-961-6603-90-4
Skup
Znanje in poslovni izzivi globalizacije
Mjesto i datum
Celje, Slovenija, 12.11.2009. - 13.11.2009
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
dizajn ; barva ; marketing ; psihologija barv
(design ; colour ; marketing ; Colour psychology)
Sažetak
As good marketing managers we will describe how the colours and the design of products affect the psychology of people, they awake unconscious feelings in them, and how the colour and design affect the user's decision to buy. With the design, colour and other characteristic of the products they compete with the multitude of similar products to customer preference, and his attention to the dwcision to buy.
Izvorni jezik
Slv