Pregled bibliografske jedinice broj: 692146
Načela upravljanja farmaceutskom marketinškom kombinacijom
Načela upravljanja farmaceutskom marketinškom kombinacijom // Farmaceutski glasnik : glasilo Hrvatskog farmaceutskog društva, 62 (2006), 10; 539-559 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, ostalo)
CROSBI ID: 692146 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Načela upravljanja farmaceutskom marketinškom kombinacijom
Autori
Jovanović, Željko
Izvornik
Farmaceutski glasnik : glasilo Hrvatskog farmaceutskog društva (0014-8202) 62
(2006), 10;
539-559
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, ostalo
Ključne riječi
upravljanje; farmaceutika; marketing
Sažetak
Načela upravljanja farmaceutskom marketinškom kombinacijom
Izvorni jezik
Hrvatski
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Scopus