Pregled bibliografske jedinice broj: 69176
Edukacija arhitekata i razvoj virtualnog sveučilišta
Edukacija arhitekata i razvoj virtualnog sveučilišta // Časopis Arhitektura broj 214 / Emil Špirić (ur.).
Zagreb: Udruženje hrvatskih arhitekata (UHA), 1998. str. 195-198 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 69176 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Edukacija arhitekata i razvoj virtualnog sveučilišta
(Education of Architects and Development of Virtual University)
Autori
Homadovski, Aleksandar
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Časopis Arhitektura broj 214
/ Emil Špirić - Zagreb : Udruženje hrvatskih arhitekata (UHA), 1998, 195-198
Skup
Arhitektonska teorija u Hrvatskoj u XX. stoljeću
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 30.09.1997. - 01.10.1997
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
edukacija na daljinu; elektronska biblioteka; filozofija edukacije; Internet/intranet; narodna arhitektura; studija virtualnog sveučilišta; udaljeno učenje; umreženo znanje
(distance education; electronic library; philosophy of education; Internet / intranet; Vernacular architecture; Virtual University Case Study; remote learning; network knowledge)
Sažetak
Temeljem spoznaja sakupljenih u studiji virtualnog sveušilišta (Virtual Univesity Case Study"), može se zaključiti da su u svijetu konstituirani svi elementi virtualnog sveučilišta, nove paradigme u edukaciji na pragu milenija. Formiran je novi vrijednosni instrumentarij i postupci provjere osposobljenosti učesnika. Određeni su novi ciljevi dislociramog učenja u zajednicama gdje postoji imperativ permanentne edukacije duž cijelog životnog ciklusa kako za pedagoge tako i za njihove učenike. Suvremene informacijske tehnologije dodatno potiču razvoj takvog sveučilišta. U transformaciji su elementi prateće zakonske regulative i standardi certifikata u akademskoj zajednici. Dislocirana edukacija prati trendove globalizacije i sniženja cijene servisnih usluga, jačajući pri tom kompetitivnost njezinih protagonista. Iako velikim dijelom zasnovano na izrazito pragmatienim i utilitarnim kriterijima, virtualno sveučilište radikalno demokratizira pristup i mogućnosti za edukaciju najširoj populaciji bez obzira na dobne granice te sve moguće različitosti. U tim okvirima sveučilišni fakulteti arhitekture i designa također mogu pronaći svoje nove razvojne mogućnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Arhitektura i urbanizam
POVEZANOST RADA