Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 69176

Edukacija arhitekata i razvoj virtualnog sveučilišta


Homadovski, Aleksandar
Edukacija arhitekata i razvoj virtualnog sveučilišta // Časopis Arhitektura broj 214 / Emil Špirić (ur.).
Zagreb: Udruženje hrvatskih arhitekata (UHA), 1998. str. 195-198 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 69176 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Edukacija arhitekata i razvoj virtualnog sveučilišta
(Education of Architects and Development of Virtual University)

Autori
Homadovski, Aleksandar

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Časopis Arhitektura broj 214 / Emil Špirić - Zagreb : Udruženje hrvatskih arhitekata (UHA), 1998, 195-198

Skup
Arhitektonska teorija u Hrvatskoj u XX. stoljeću

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 30.09.1997. - 01.10.1997

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
edukacija na daljinu; elektronska biblioteka; filozofija edukacije; Internet/intranet; narodna arhitektura; studija virtualnog sveučilišta; udaljeno učenje; umreženo znanje
(distance education; electronic library; philosophy of education; Internet / intranet; Vernacular architecture; Virtual University Case Study; remote learning; network knowledge)

Sažetak
Temeljem spoznaja sakupljenih u studiji virtualnog sveušilišta (Virtual Univesity Case Study"), može se zaključiti da su u svijetu konstituirani svi elementi virtualnog sveučilišta, nove paradigme u edukaciji na pragu milenija. Formiran je novi vrijednosni instrumentarij i postupci provjere osposobljenosti učesnika. Određeni su novi ciljevi dislociramog učenja u zajednicama gdje postoji imperativ permanentne edukacije duž cijelog životnog ciklusa kako za pedagoge tako i za njihove učenike. Suvremene informacijske tehnologije dodatno potiču razvoj takvog sveučilišta. U transformaciji su elementi prateće zakonske regulative i standardi certifikata u akademskoj zajednici. Dislocirana edukacija prati trendove globalizacije i sniženja cijene servisnih usluga, jačajući pri tom kompetitivnost njezinih protagonista. Iako velikim dijelom zasnovano na izrazito pragmatienim i utilitarnim kriterijima, virtualno sveučilište radikalno demokratizira pristup i mogućnosti za edukaciju najširoj populaciji bez obzira na dobne granice te sve moguće različitosti. U tim okvirima sveučilišni fakulteti arhitekture i designa također mogu pronaći svoje nove razvojne mogućnosti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Arhitektura i urbanizam



POVEZANOST RADA


Projekti:
054002

Ustanove:
Arhitektonski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Aleksandar Homadovski (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Homadovski, Aleksandar
Edukacija arhitekata i razvoj virtualnog sveučilišta // Časopis Arhitektura broj 214 / Emil Špirić (ur.).
Zagreb: Udruženje hrvatskih arhitekata (UHA), 1998. str. 195-198 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Homadovski, A. (1998) Edukacija arhitekata i razvoj virtualnog sveučilišta. U: Emil Špirić (ur.)Časopis Arhitektura broj 214.
@article{article, author = {Homadovski, Aleksandar}, year = {1998}, pages = {195-198}, keywords = {edukacija na daljinu, elektronska biblioteka, filozofija edukacije, Internet/intranet, narodna arhitektura, studija virtualnog sveu\v{c}ili\v{s}ta, udaljeno u\v{c}enje, umre\v{z}eno znanje}, title = {Edukacija arhitekata i razvoj virtualnog sveu\v{c}ili\v{s}ta}, keyword = {edukacija na daljinu, elektronska biblioteka, filozofija edukacije, Internet/intranet, narodna arhitektura, studija virtualnog sveu\v{c}ili\v{s}ta, udaljeno u\v{c}enje, umre\v{z}eno znanje}, publisher = {Udru\v{z}enje hrvatskih arhitekata (UHA)}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Homadovski, Aleksandar}, year = {1998}, pages = {195-198}, keywords = {distance education, electronic library, philosophy of education, Internet / intranet, Vernacular architecture, Virtual University Case Study, remote learning, network knowledge}, title = {Education of Architects and Development of Virtual University}, keyword = {distance education, electronic library, philosophy of education, Internet / intranet, Vernacular architecture, Virtual University Case Study, remote learning, network knowledge}, publisher = {Udru\v{z}enje hrvatskih arhitekata (UHA)}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font