Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 691419

Etički konflikti u odnosima s javnošću


Milas, Dorotea
Etički konflikti u odnosima s javnošću // Medianali, 6 (2012), 11; 51-66 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)


CROSBI ID: 691419 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Etički konflikti u odnosima s javnošću
(Ethical conflicts in Public Relations)

Autori
Milas, Dorotea

Izvornik
Medianali (1846-436X) 6 (2012), 11; 51-66

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni

Ključne riječi
etički konflikti; javna komunikacija; filozofija morala; etika vrlina; odnosi s javnošću; mediji
(ethical conflicts; public communications; moral Philosophy; virtue ethics; Public Relations; media)

Sažetak
Odnosi s javnošću, kao proces upravljanja komuniciranjem organizacije s njezinom javnošću, vrlo su važan element medijskog društva, a svrha im je postizanje međusobnog razumijevanja i njegovanja ugleda. Posljednja dva desetljeća u Hrvatskoj odnosi s javnošću postaju sve bitniji, kako u političkoj, javnoj komunikaciji, tako i u korporativnoj. Komunikacijski proces u značajnoj mjeri funkcionira posredstvom masovnih medija. U raspravama o praksi odnosa s javnošću pojavljuju se sasvim konkretne nedoumice, tj. etički konflikti. Uz zahtjev za plasiranje istinite informacije, etički sukob nastaje u svjesnom otkrivanju samo dijela istine neke činjenice koji nužno proizvodi pogrešnu interpretaciju. Posvećenost istini vjerojatno je najstariji i najcjenjeniji etički princip civilizacije. Unatoč čestom iskušenju za korištenjem laži i obmana, ideja istine, kao pozitivne vrijednosti, duboko je usađena u filozofiju morala i prava. Povreda etičkih djelovanja u odnosima s medijima, tj. u odnosima s novinarima trgovanje je medijskim prostorom koje predstavlja teški oblik povrede filozofije morala. Profesionalne strukovne udruge odnosa s javnošću u Americi i Europi etici daju ključnu ulogu u komunikacijama i teže tzv. “etički čistom PR-u”.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filozofija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Dubrovniku

Profili:

Avatar Url Dorotea Milas (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Hrčak

Citiraj ovu publikaciju:

Milas, Dorotea
Etički konflikti u odnosima s javnošću // Medianali, 6 (2012), 11; 51-66 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
Milas, D. (2012) Etički konflikti u odnosima s javnošću. Medianali, 6 (11), 51-66.
@article{article, author = {Milas, Dorotea}, year = {2012}, pages = {51-66}, keywords = {eti\v{c}ki konflikti, javna komunikacija, filozofija morala, etika vrlina, odnosi s javno\v{s}\'{c}u, mediji}, journal = {Medianali}, volume = {6}, number = {11}, issn = {1846-436X}, title = {Eti\v{c}ki konflikti u odnosima s javno\v{s}\'{c}u}, keyword = {eti\v{c}ki konflikti, javna komunikacija, filozofija morala, etika vrlina, odnosi s javno\v{s}\'{c}u, mediji} }
@article{article, author = {Milas, Dorotea}, year = {2012}, pages = {51-66}, keywords = {ethical conflicts, public communications, moral Philosophy, virtue ethics, Public Relations, media}, journal = {Medianali}, volume = {6}, number = {11}, issn = {1846-436X}, title = {Ethical conflicts in Public Relations}, keyword = {ethical conflicts, public communications, moral Philosophy, virtue ethics, Public Relations, media} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font