Pregled bibliografske jedinice broj: 691261
Društveno odgovorno poslovanje – relevantne ISO norme u hrvatskoj poslovnoj praksi
Društveno odgovorno poslovanje – relevantne ISO norme u hrvatskoj poslovnoj praksi, 2012., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 691261 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Društveno odgovorno poslovanje – relevantne ISO norme u hrvatskoj poslovnoj praksi
(Corporate Social Responsibility - relevant ISO standards in the Croatian business practice)
Autori
Baričević, Robert
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
12.07
Godina
2012
Stranica
194
Mentor
Omazić, Mislav Ante
Ključne riječi
Društveno odgovorno poslovanje; ISO standardi
(Corporate social responsibility; ISO standards)
Sažetak
Osnovni cilj ovog rada je utvrditi utjecaj procesa normizacije na društveno odgovorno poslovanje te unapređenje poslovnih procesa u organizaciji. Kako je na globalnoj razini primjetan trend konstantnog rasta broja poslovnih subjekata koji su implementirali neku od međunarodnih normi povezanih s načelima održivog razvoja te trend povećanja udjela poslovnih subjekata koji, na strukturirani način, izvještavaju o društvenoj odgovornosti ili održivosti, u empirijskom dijelu ovog rada izvršeno je istraživanje na uzorku hrvatskih poslovnih subjekata, odnosno poduzeća koja djeluju u Republici Hrvatskoj. Dodatno će na taj proces utjecati i komunikacija Europske komisije o društveno odgovornom poslovanju koja ukazuje kako će i europski regulatorni okvir ići u smjeru obveznog formalnog izvještavanja o društveno odgovrnom poslovanju u Europskoj uniji. Tako je u ovom radu a s ciljem dokazivanja ili opovrgavanja hipoteza, provedeno je terensko istraživanje metodom anketiranja na odabranom uzorku od 57 hrvatskih poduzeća, odabranih slučajnim izborom. Ovim postupkom se na temelju posebno strukturiranog anketnog upitnika istražuju i prikupljaju podaci, informacije, stavovi i mišljenja o predmetu istraživanja. Nakon što je anketni upitnik formiran, testiran je, revidiran pa poslan ponovno u svrhu prikupljanja podataka koji su se kasnije obradili adekvatnim statističkim metodama. Pomoću anketnog upitnika se utvrdila vrijednost pojedinačnih varijabli te njihova korelacija, odnosno jačina povezanosti između određenih čimbenika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
067-0671204-0823 - Korporativno upravljanje i konkurentnost hrvatskih poduzeća (Tipurić, Darko, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb
Profili:
Mislav Ante Omazić
(mentor)