Pregled bibliografske jedinice broj: 691259
Projektni menadžment kao ključan mehanizam za pozicioniranje novog proizvoda na hrvatskom kartičnom tržištu
Projektni menadžment kao ključan mehanizam za pozicioniranje novog proizvoda na hrvatskom kartičnom tržištu, 2012., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 691259 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Projektni menadžment kao ključan mehanizam za pozicioniranje novog proizvoda na hrvatskom kartičnom tržištu
(Project management as a key mechanism for positioning the new product on the Croatian card market)
Autori
Dragičević, Miro
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
16.10
Godina
2012
Stranica
169
Mentor
Omazić, Mislav Ante
Ključne riječi
Projektni menadžment; pozicioniranje proizvoda; kartično tržište
(Project management; product positioning; card market)
Sažetak
Projekti su stari kao i povijest ljudskog roda, no istodobno s tehnološkim napretkom čovječanstva i projekti su evoluirali u vrlo kompleksnom smislu. Stoga je razvijena i doktrina pod nazivom projektni menadžment, a označava sustavno i fazno upravljanje projekata bio kojeg opsega. Današnja dinamična i intenzivna gospodarska previranja ukazuju na potrebu organizacija na visok stupanj spremnosti i reakcije u svakom mogućem trenutku, stoga su mehanizmi poput projektnog menadžmenta prijeko potrebni svakoj organizaciji. Neke organizacije su to prepoznale i vrše edukaciju svojih projektnih menadžera na navedenu temu. Neki pojedinci su to prepoznali sami i sami se educiraju, jer im to pomaže u planiranju i izvedbi delegiranih zadataka. No, još uvijek većina poslovnog svijeta uzima projekte i projektni menadžment „zdravo za gotovo“ obavlja ih stihijski, nedosljedno i spontano. Tako je i u kartičnoj industriji u Hrvatskoj. To je pokazalo empirijsko istraživanje stavova i mišljenja projektnih menadžera u hrvatskim bankarskim i kartičnim institucijama o projektnom menadžmentu kao ključnom mehanizmu za pozicioniranje novog proizvoda na hrvatskom kartičnom tržištu. Oni su svjesni projekata i većine elemenata projektnog menadžmenta, no u njihovoj poslovnoj praksi sustavno izvođenje zadataka preko modela projektnog menadžmenta je poprilično rijetko. Upravo je priloženi rad inicijativa za osvještavanje o značaju projektnog menadžmenta u svakoj, pa i kartičnoj industriji u Hrvatskoj. On kao poslovni model svakako može pomoći efikasnosti poduzeća, naravno, uz preduvjet da je sustavno i planski proveden.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
067-0671204-0823 - Korporativno upravljanje i konkurentnost hrvatskih poduzeća (Tipurić, Darko, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb
Profili:
Mislav Ante Omazić
(mentor)