Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 691247

Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na konkurentnost oglašivačke agencije


Štimac, Andrea
Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na konkurentnost oglašivačke agencije, 2012., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 691247 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na konkurentnost oglašivačke agencije
(Impact of corporate social responsibility on competitiveness of advertising agency)

Autori
Štimac, Andrea

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
20.12

Godina
2012

Stranica
132

Mentor
Omazić, Mislav Ante

Ključne riječi
Društveno odgovorno poslovanje; konkurentnost; oglašivačka agencija
(Corporate social responsibility; competitiveness; advertising agency)

Sažetak
U radu je predstavljena nova perspektiva koja integraciju društveno odgovornog poslovanja u strategiju oglašivačke agencije smatra izvorom konkurentskih prednosti. U literaturi ne postoji dovoljno obrađenih područja o elementima strategije rasta i razvoja oglašivačke agencije. Oglašivačka agencija je specifična u svojoj organizaciji i poslovanju, te je većina saznanja o formuliranju i implemetaciji strategije u oglašivačkoj industriji preuzeta iz prakse i analize oglašivačke industrije u Hrvatskoj. Drugi dio teorijske istraživačke aktivnosti usmjeren je na područje uloge društveno odgovornog poslovanja kao konkurentske prednosti oglašivačke agencije. Postavljeno je istraživačko pitanje koje nastoji utvrditi na koji način oglašivačka agencija može uspješno uključiti društveno odgovornog poslovanja u strategiju rasta i razvoja te time ostvariti konkurentsku prednost. Na temelju provedenog istraživanja i analize, može se zaključiti da uistinu postoji povezanost između razine društvene odgovornosti oglašivačkih agencija i uspješnosti njihova poslovanja. Isto tako možemo reći da uspješna integracija koncepta društveno odgovornog poslovanja utječe na sve elemente oblikovanja strategije oglašivačke agencije. Teorijska razmatranja o društveno odgovornom poslovanju poduzeća potvrđuju pretpostavku da ostvarivanje ciljeva kroz društveno odgovorno poslovanje nalazi svoje opravdanje u poslovnoj i u znanstvenoj praksi, i da društveno odgovorno poslovanje sve više ima jednu od najznačajnijih uloga u ostvarivanju strateških ciljeva poduzeća u Hrvatskoj. Sveukupno, teorijska i empirijska razmatranja u ovom radu pokazala su da društveno odgovorno poslovanje, kroz upravljanje ugledom i odnosom s vlastitim dionicima, upravljanje rizicima, razumijevanje i usklađivanje vrijednosti zaposlenih s vrijednostima agencije, i korištenjem inovativnosti i učenja može značajno utjecati na ostvarivanje strateških ciljeva agencije, i time pozitivno pridonjeti rastu i razvoju. Kako bi se to potvrdilo, u budućnosti su potrebna opsežnija istraživanja utjecaja implementacije društveno odgovornog poslovanja na konkurentnost oglašivačke agencije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
067-0671204-0823 - Korporativno upravljanje i konkurentnost hrvatskih poduzeća (Tipurić, Darko, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Mislav Ante Omazić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Štimac, Andrea
Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na konkurentnost oglašivačke agencije, 2012., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
Štimac, A. (2012) 'Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na konkurentnost oglašivačke agencije', magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{S}timac, Andrea}, year = {2012}, pages = {132}, keywords = {Dru\v{s}tveno odgovorno poslovanje, konkurentnost, ogla\v{s}iva\v{c}ka agencija}, title = {Utjecaj dru\v{s}tveno odgovornog poslovanja na konkurentnost ogla\v{s}iva\v{c}ke agencije}, keyword = {Dru\v{s}tveno odgovorno poslovanje, konkurentnost, ogla\v{s}iva\v{c}ka agencija}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{S}timac, Andrea}, year = {2012}, pages = {132}, keywords = {Corporate social responsibility, competitiveness, advertising agency}, title = {Impact of corporate social responsibility on competitiveness of advertising agency}, keyword = {Corporate social responsibility, competitiveness, advertising agency}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font