Pregled bibliografske jedinice broj: 691247
Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na konkurentnost oglašivačke agencije
Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na konkurentnost oglašivačke agencije, 2012., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 691247 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na konkurentnost oglašivačke agencije
(Impact of corporate social responsibility on competitiveness of advertising agency)
Autori
Štimac, Andrea
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
20.12
Godina
2012
Stranica
132
Mentor
Omazić, Mislav Ante
Ključne riječi
Društveno odgovorno poslovanje; konkurentnost; oglašivačka agencija
(Corporate social responsibility; competitiveness; advertising agency)
Sažetak
U radu je predstavljena nova perspektiva koja integraciju društveno odgovornog poslovanja u strategiju oglašivačke agencije smatra izvorom konkurentskih prednosti. U literaturi ne postoji dovoljno obrađenih područja o elementima strategije rasta i razvoja oglašivačke agencije. Oglašivačka agencija je specifična u svojoj organizaciji i poslovanju, te je većina saznanja o formuliranju i implemetaciji strategije u oglašivačkoj industriji preuzeta iz prakse i analize oglašivačke industrije u Hrvatskoj. Drugi dio teorijske istraživačke aktivnosti usmjeren je na područje uloge društveno odgovornog poslovanja kao konkurentske prednosti oglašivačke agencije. Postavljeno je istraživačko pitanje koje nastoji utvrditi na koji način oglašivačka agencija može uspješno uključiti društveno odgovornog poslovanja u strategiju rasta i razvoja te time ostvariti konkurentsku prednost. Na temelju provedenog istraživanja i analize, može se zaključiti da uistinu postoji povezanost između razine društvene odgovornosti oglašivačkih agencija i uspješnosti njihova poslovanja. Isto tako možemo reći da uspješna integracija koncepta društveno odgovornog poslovanja utječe na sve elemente oblikovanja strategije oglašivačke agencije. Teorijska razmatranja o društveno odgovornom poslovanju poduzeća potvrđuju pretpostavku da ostvarivanje ciljeva kroz društveno odgovorno poslovanje nalazi svoje opravdanje u poslovnoj i u znanstvenoj praksi, i da društveno odgovorno poslovanje sve više ima jednu od najznačajnijih uloga u ostvarivanju strateških ciljeva poduzeća u Hrvatskoj. Sveukupno, teorijska i empirijska razmatranja u ovom radu pokazala su da društveno odgovorno poslovanje, kroz upravljanje ugledom i odnosom s vlastitim dionicima, upravljanje rizicima, razumijevanje i usklađivanje vrijednosti zaposlenih s vrijednostima agencije, i korištenjem inovativnosti i učenja može značajno utjecati na ostvarivanje strateških ciljeva agencije, i time pozitivno pridonjeti rastu i razvoju. Kako bi se to potvrdilo, u budućnosti su potrebna opsežnija istraživanja utjecaja implementacije društveno odgovornog poslovanja na konkurentnost oglašivačke agencije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
067-0671204-0823 - Korporativno upravljanje i konkurentnost hrvatskih poduzeća (Tipurić, Darko, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb
Profili:
Mislav Ante Omazić
(mentor)