Pregled bibliografske jedinice broj: 691230
Ključni elementi upravljanja projektima u fitnes centru
Ključni elementi upravljanja projektima u fitnes centru, 2013., postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 691230 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Ključni elementi upravljanja projektima u fitnes centru
(Key elements of project management in the fitness center)
Autori
Dizdarević, Lejla
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, postdiplomski specijalisticki
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
13.03
Godina
2013
Stranica
103
Mentor
Omazić, Mislav Ante
Ključne riječi
Projektni menadžment; fitness centar
(Project management; fitness center)
Sažetak
Fitness industrija kroz svoje proizvode, odnosno fitness programe nudi oblik provođenja slobodnog vremena koje u konačnici izaziva osjećaj sreće i zadovoljstva, a ujedno pozitivno djeluje na zdrvstveni status potrošača. Iako je na fitness industriju moguće primijeniti sve grane i instrumente poslove ekonomije, s analitičkog gledišta najzanimljivije je proučavanje odnosa između navedene industrije, projektnog menadžmenta i marketinga. Projektni menadžment osigurava optimizaciju i sigurniju implementaciju svih procesa koji prethode finalnom produktu industrije zabave, dok marketinški alati osiguravaju kvalitetnu promociju i stvaraju osnovne pretpostavke za prodaju određene usluge ili proizvoda. Znanost upravljanja projektima omogućuje nam da razlikujemo životne faze projekta, a pravilima i vještinama projektnog menadžmenta možemo točno utvrditi koje je pretpostavke potrebno zadovoljiti kako bi ostvarili uspješnu etapnu izvedbu zadanog događaja. U tom smislu fitness industrija pojavljuje se kao jedna od najistaknutijih instanci industrije slobodnog vremena. Kao bitan element fitness industrije, današnji fitness centri u modernom okruženju predstavljaju jedan od najvećih generatora novčanih prihoda za cjelokupnu djelatnost koja se odnosi na fitness. Uzevši sve navedeno u obzir, aplikacija alata projektnog menadžmenta i marketinga u organizaciji rada fitness centara predstavlja nužnost koja jamči uspješnu realizaciju različitih projekata. Nezaobilazna analiza slučaja iz prakse pokazuje kako upravo takav način razmišljanja uvjetuje promicanje uspješnosti i povećanje efikasnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
067-0671204-0823 - Korporativno upravljanje i konkurentnost hrvatskih poduzeća (Tipurić, Darko, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb
Profili:
Mislav Ante Omazić
(mentor)