Pregled bibliografske jedinice broj: 691226
Poslovna strategija u razvoju poslovanja malog poduzeća
Poslovna strategija u razvoju poslovanja malog poduzeća, 2013., postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 691226 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Poslovna strategija u razvoju poslovanja malog poduzeća
(Business strategy in the development of small company business)
Autori
Bobanović, Adrian
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, postdiplomski specijalisticki
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
19.03
Godina
2013
Stranica
157
Mentor
Omazić, Mislav Ante
Ključne riječi
Poslovna strategija; malo poduzeće
(Business strategy; small company)
Sažetak
Predmet istraživanja ovog specijalističkog poslijediplomskog rada je važnost poslovne strategije u razvoju poslovanja malih poduzeća. Unatoč svim poteškoćama u poslovanju, malo gospodarstvo je i dalje najdinamičniji dio gospodarstva Republike Hrvatske. Pred malim poduzećima su brojni izazovi koji su nabrojani i obrazloženi. Izvršena je analiza razmišljanja i prijedloga strategija vodećih stručnjaka u području poslovne strategije za mala poduzeća. Ovaj rad analizom poslovanja malih poduzeća u Hrvatskoj želi determinirati razinu njihove uspješnosti. Nastavno na to, želi se ustvrditi važnost primjene strateškog planiranja u procesu upravljanja malim poduzećem te potaknuti strateški načina razmišljanja, vođenja i upravljanja malim poduzećima. Želi se dokazati važnost i značaj primjene strateških komponenti u razvoju malih poduzeća što pogoduje većoj konkurentnosti, sigurnijem rastu, većoj učinkovitosti, i lakšoj prilagodbi novim tržišnim uvjetima u današnjem dinamičkom globaliziranom tržištu. Također se želi dokazati važnost ljudskih čimbenika u uspješnosti strategije malih poduzeća uzimajući u obzir poslovnu i obiteljsku dimenziju poslovanja. Razmotrit će se aspekt razlike između obiteljski orijentiranih malih poduzeća i poslovno orijentiranih malih poduzeća u Hrvatskoj. U skladu sa svime prethodno navedenim ciljevi specijalističkog poslijediplomskog rada su: • prikazati trendove i obilježja segmenta malih poduzeća. • analizirati specifičnosti poslovnih strategija malih poduzeća. • analiza, te utvrđivanje prednosti i nedostataka vođenja malih poduzeća od strane vlasnika i tranzicija u razvijenije poslovne modele. • analiza stanja i uspješnosti malih poduzeća u Hrvatskoj. • temeljem analiza slučaja nekoliko hrvatskih malih poduzeća, utvrditi pogrešne i/ili dobro primijenjene poslovne strategije, te dati konkretne prijedloge i smjernice za učinkovitije upravljanje analiziranim malim poduzećima. Provedena je komparativna analiza poslovanja tri hrvatska mala poduzeća. Analizom slučaja dan je uvid u poslovnu strategiju istih kroz period vremena. Biti će identificirani problemi i propusti, objašnjena metodologija analize, te analizirane određene aktivnosti. Kritičkom analizom pokušat će definirati koja je bila prava poslovna praksa uspješnih i izolirati pogreške u poslovnoj strategiji neuspješnih poduzeća. Nakon usporedbe poslovnih podataka i financijskih rezultata, izolirat će se krucijalni poslovni potezi koji su doveli do dobre ili loše situacije u poduzeću. Kao zaključak biti će definicija poslovne strategije koju su poduzeća upotrijebila i analiza rezultata koju je polučila na tržištima zahvaćena krizom i sve većom konkurencijom.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
067-0671204-0823 - Korporativno upravljanje i konkurentnost hrvatskih poduzeća (Tipurić, Darko, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb
Profili:
Mislav Ante Omazić
(mentor)