Pregled bibliografske jedinice broj: 691214
Povezanost duljine i modela financiranja studija medicinskih sestara i tehničara s interesom za nastavkom školovanja na višoj razini
Povezanost duljine i modela financiranja studija medicinskih sestara i tehničara s interesom za nastavkom školovanja na višoj razini, 2012., diplomski rad, preddiplomski, Medicinski fakultet, Osijek
CROSBI ID: 691214 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Povezanost duljine i modela financiranja studija medicinskih sestara i tehničara s interesom za nastavkom školovanja na višoj razini
(Correlation between length of studying and college - funding model with an interest of nurses and technicians for continuing their education on a higher level)
Autori
Anić, Dunja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Medicinski fakultet
Mjesto
Osijek
Datum
21.12
Godina
2012
Stranica
22
Mentor
Ilakovac, Vesna
Ključne riječi
model financiranja; obrazovanje; studij sestrinstva
(college - funding model; education; nursing study)
Sažetak
CILJ: Cilj istraživanja je utvrditi postoje li razlike u zainteresiranosti za nastavak školovanja između studenata prve i treće godine preddiplomskog te prve i druge godine sveučilišnog diplomskog studija sestrinstva te utječe li model financiranja studija na stav prema nastavku školovanja na višim razinama. ISPITANICI I METODE: U istraživanje su uključena 143 ispitanika. Kao metoda ovog istraživanja korišten je anonimni anketni upitnik koji se sastojao od 15 pitanja zatvorenog tipa. REZULTATI: Značajna je razlika među promatranim skupinama s obzirom na model financiranja studija (Fisherov egzaktni test, P<0, 001). Studenti prve godine preddiplomskog studija sestrinstva su više zainteresirani za nastavak školovanja na diplomskom studiju od kolega s treće godine studija (hi-kvadrat test, P<0, 001). Studenti početnih godina studija na obje razine su više zainteresirani za doktorski studij od njihovih kolega na višim godinama studija (hi-kvadrat test, P<0, 001). Za nastavak školovanja na razini diplomskog studija najviše su zainteresirani ispitanici koji studiraju besplatno (hi-kvadrat test, P<0, 001). Nije uočena povezanost modela financiranja studija s interesom za doktorski studij. Najveći udio ispitanika želi nastaviti školovanje odmah ili u roku od 5 godina. Glavni razlog nezainteresiranosti za nastavak školovanja su preveliki troškovi studija. ZAKLJUČCI: Studenti početnih godina studija na obje razine su više zainteresirani za nastavak školovanja. Za upisivanje diplomskog studija najviše su zainteresirani ispitanici koji studiraju besplatno, no nije uočena povezanost modela financiranja studija s interesom za doktorski studij. Preveliki troškovi studija su glavni razlog nezainteresiranosti za nastavak školovanja. Više od 80% ispitanika bi nastavilo školovanje u slučaju da je studij besplatan.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kliničke medicinske znanosti