Pregled bibliografske jedinice broj: 691132
Prijenosna računala i računalno podržana nastava
Prijenosna računala i računalno podržana nastava // MIPRO 2009 Proceedings Vol. IV. Computer in Education / Čičin Šain, M. ; Turčić Prstačić, I. ; Sluganović, I. ; Uroda, I. (ur.).
Zagreb: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2009. str. 398-401 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
CROSBI ID: 691132 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Prijenosna računala i računalno podržana nastava
(Laptops and computer-supported teaching)
Autori
Nožica, Bojan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo
Izvornik
MIPRO 2009 Proceedings Vol. IV. Computer in Education
/ Čičin Šain, M. ; Turčić Prstačić, I. ; Sluganović, I. ; Uroda, I. - Zagreb : Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2009, 398-401
ISBN
978-953-233-042-7
Skup
32nd International Convention on information and communication technology, electronics and microelectronics
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 25.05.2009. - 29.05.2009
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
e-učenje; prijenosna računala
(e-learning; laptops)
Sažetak
Prijenosna računala su nedavno postala široko dostupna i tehnički vrlo dotjerana, što ih čini idealnim izborom među osobnim računalima. Potaknuto rezultatima e-učenja i planovima za daljnje unapređenje nastave na Tehničkom veleučilištu u Zagrebu, u radu se općenito razmatraju mogućnosti informatizacije nastave koje bi se otvorile kada bi se osiguralo da svi sudionici nastave raspolažu umreženim prijenosnim računalima. Radi se o primjeni postojećih tehnologija, koje se inače rabe pri učenju na daljinu, na klasičnu nastavu u učionicama. Paradoksalno je, naime, da učenje na daljinu u praksi može omogućiti intenzivniju i kvalitetniju interakciju između nastavnika i studenta, od one koja se postiže u klasičnim učionicama. Računalno podržanu nastavu karakterizira simultana i dvosmjerna komunikacija između nastavnika i studenata u učionici, te potpuna odsutnost potrebe za papirom kao medijem. Jedna od posljedica globalizacije mogla bi biti i naglo širenje jakih edukacijskih ustanova, ponajprije poznatih svjetskih sveučilišta, pomoću učenja na daljinu. Za mnoge lokalne visokoškolske ustanove moglo bi tada nestati interesa, ukoliko ne pronađu pravi odgovor. Jedan od načina opstanka u toj utrci jest oslanjanje na atraktivniju, računalno podržanu nastavu kakva je opisana u ovom radu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Tehničko veleučilište u Zagrebu