Pregled bibliografske jedinice broj: 691078
Korporativna komunikacija kao proširena funkcija menadžmenta
Korporativna komunikacija kao proširena funkcija menadžmenta // Hrvatske perspektive u Europskoj uniji / Grmuša, Tanja (ur.).
Zagreb: Visoka poslovna škola s pravom javnosti Zagreb, 2014. str. 359-367 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 691078 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Korporativna komunikacija kao proširena funkcija menadžmenta
(Corporate Communication as extended management function)
Autori
Pirić, Valentina ; Milas, Zdeslav
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Hrvatske perspektive u Europskoj uniji
/ Grmuša, Tanja - Zagreb : Visoka poslovna škola s pravom javnosti Zagreb, 2014, 359-367
ISBN
978-953-57657-3-8
Skup
Prva međunarodno znanstveno-stručna konferencija "Fedor Rocco" iz područja marketinga i komunikacija
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 06.12.2013
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
korporativna komunikacija ; menadžment ; odnosi s javnošću ; imidž ; reputacija
(corporate communication ; management ; public relations ; image ; reputation)
Sažetak
Suvremena paradigma korporativne komunikacije definira se kao središnje upravljanje sveukupne komunikacije poduzeća s brojnim dionicima s ciljem postizanja najveće moguće reputacije. Ona u svojem integriranom modelu obuhvaća upravljačku komunikaciju, marketinšku komunikaciju i organizacijsku komunikaciju (van Riel i Fombrun, 2007). Organizacijska komunikacija u ovom modelu pokriva odnose s javnošću, odnose s vlastima, odnose s investitorima i internu komunikaciju. Upravljačka komunikacija temelji se na ostvarenju suradnje i podrške kod internih javnosti, marketinška komunikacija obuhvaća “standardne” marketinške komunikacijske aktivnosti s oglašavanjem kao dominantnim pojavnim oblikom, dok je komuniciranje organizacijske vizije važno za pridobivanje podrške vanjskih dionika. Korporativna komunikacija stoga kao funkcija menadžmenta koordinira sve interne i eksterne komunikacije s dionicima o kojima ovisi (Cornelissen, 2008). Iako u teoriji menadžmenta korporativna komunikacija nije uvrštena među pet ključnih funkcija, ona može biti dodatna funkcija obzirom da je komunikacijska aktivnost usmjeravana kao sastavni dio menadžerskog posla te je, samim time, dio svih menadžerskih zadaća. Polazeći od teorijskih pristupa uloge korporativne komunikacije za kompaniju, autori u ovom radu istražuju korporativnu praksu menadžmenta hrvatskih i stranih kompanija u Hrvatskoj koji posluju na tržištima Europske unije i analiziraju implementaciju modela korporativne komunikacije kao proširene funkcije menadžmenta. Pritom koriste kvalitativnu istraživačku metodu dubinskih intervjua sa stručnjacima za odnose s javnošću i korporativne komunikacije koji su u svojstvu direktora komunikacijskog odjela odgovorni za njegovanje identiteta, imidža i reputacije kao elemenata konstrukcije povjerenja. Autori će na temelju istraživačkih rezultata pružiti pregled mogućih komunikacijskih izazova u smislu jačeg pozicioniranja imidža i ugleda hrvatskih kompanija na jedinstvenom tržištu Europske unije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Zagrebačka škola ekonomije i managementa, Zagreb,
Veleučilište Edward Bernays