Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 691078

Korporativna komunikacija kao proširena funkcija menadžmenta


Pirić, Valentina; Milas, Zdeslav
Korporativna komunikacija kao proširena funkcija menadžmenta // Hrvatske perspektive u Europskoj uniji / Grmuša, Tanja (ur.).
Zagreb: Visoka poslovna škola s pravom javnosti Zagreb, 2014. str. 359-367 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 691078 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Korporativna komunikacija kao proširena funkcija menadžmenta
(Corporate Communication as extended management function)

Autori
Pirić, Valentina ; Milas, Zdeslav

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Hrvatske perspektive u Europskoj uniji / Grmuša, Tanja - Zagreb : Visoka poslovna škola s pravom javnosti Zagreb, 2014, 359-367

ISBN
978-953-57657-3-8

Skup
Prva međunarodno znanstveno-stručna konferencija "Fedor Rocco" iz područja marketinga i komunikacija

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 06.12.2013

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
korporativna komunikacija ; menadžment ; odnosi s javnošću ; imidž ; reputacija
(corporate communication ; management ; public relations ; image ; reputation)

Sažetak
Suvremena paradigma korporativne komunikacije definira se kao središnje upravljanje sveukupne komunikacije poduzeća s brojnim dionicima s ciljem postizanja najveće moguće reputacije. Ona u svojem integriranom modelu obuhvaća upravljačku komunikaciju, marketinšku komunikaciju i organizacijsku komunikaciju (van Riel i Fombrun, 2007). Organizacijska komunikacija u ovom modelu pokriva odnose s javnošću, odnose s vlastima, odnose s investitorima i internu komunikaciju. Upravljačka komunikacija temelji se na ostvarenju suradnje i podrške kod internih javnosti, marketinška komunikacija obuhvaća “standardne” marketinške komunikacijske aktivnosti s oglašavanjem kao dominantnim pojavnim oblikom, dok je komuniciranje organizacijske vizije važno za pridobivanje podrške vanjskih dionika. Korporativna komunikacija stoga kao funkcija menadžmenta koordinira sve interne i eksterne komunikacije s dionicima o kojima ovisi (Cornelissen, 2008). Iako u teoriji menadžmenta korporativna komunikacija nije uvrštena među pet ključnih funkcija, ona može biti dodatna funkcija obzirom da je komunikacijska aktivnost usmjeravana kao sastavni dio menadžerskog posla te je, samim time, dio svih menadžerskih zadaća. Polazeći od teorijskih pristupa uloge korporativne komunikacije za kompaniju, autori u ovom radu istražuju korporativnu praksu menadžmenta hrvatskih i stranih kompanija u Hrvatskoj koji posluju na tržištima Europske unije i analiziraju implementaciju modela korporativne komunikacije kao proširene funkcije menadžmenta. Pritom koriste kvalitativnu istraživačku metodu dubinskih intervjua sa stručnjacima za odnose s javnošću i korporativne komunikacije koji su u svojstvu direktora komunikacijskog odjela odgovorni za njegovanje identiteta, imidža i reputacije kao elemenata konstrukcije povjerenja. Autori će na temelju istraživačkih rezultata pružiti pregled mogućih komunikacijskih izazova u smislu jačeg pozicioniranja imidža i ugleda hrvatskih kompanija na jedinstvenom tržištu Europske unije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Zagrebačka škola ekonomije i managementa, Zagreb,
Veleučilište Edward Bernays

Profili:

Avatar Url Zdeslav Milas (autor)

Avatar Url Valentina Pirić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada www.vpsz.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Pirić, Valentina; Milas, Zdeslav
Korporativna komunikacija kao proširena funkcija menadžmenta // Hrvatske perspektive u Europskoj uniji / Grmuša, Tanja (ur.).
Zagreb: Visoka poslovna škola s pravom javnosti Zagreb, 2014. str. 359-367 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Pirić, V. & Milas, Z. (2014) Korporativna komunikacija kao proširena funkcija menadžmenta. U: Grmuša, T. (ur.)Hrvatske perspektive u Europskoj uniji.
@article{article, author = {Piri\'{c}, Valentina and Milas, Zdeslav}, editor = {Grmu\v{s}a, T.}, year = {2014}, pages = {359-367}, keywords = {korporativna komunikacija, menad\v{z}ment, odnosi s javno\v{s}\'{c}u, imid\v{z}, reputacija}, isbn = {978-953-57657-3-8}, title = {Korporativna komunikacija kao pro\v{s}irena funkcija menad\v{z}menta}, keyword = {korporativna komunikacija, menad\v{z}ment, odnosi s javno\v{s}\'{c}u, imid\v{z}, reputacija}, publisher = {Visoka poslovna \v{s}kola s pravom javnosti Zagreb}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Piri\'{c}, Valentina and Milas, Zdeslav}, editor = {Grmu\v{s}a, T.}, year = {2014}, pages = {359-367}, keywords = {corporate communication, management, public relations, image, reputation}, isbn = {978-953-57657-3-8}, title = {Corporate Communication as extended management function}, keyword = {corporate communication, management, public relations, image, reputation}, publisher = {Visoka poslovna \v{s}kola s pravom javnosti Zagreb}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font