Pregled bibliografske jedinice broj: 691003
Interkulturalizam u nastavi engleskoga jezika u nižim razredima osnovne škole
Interkulturalizam u nastavi engleskoga jezika u nižim razredima osnovne škole // Obrazovanje za interkulturalizam: zbornik radova s 2. međunarodne znanstvene konferencije / Peko, Anđelka ; Sablić, Marija ; Jindra, Ranka (ur.).
Osijek: Učiteljski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Nansen dijalog centar Osijek, 2010. str. 315-327 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 691003 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Interkulturalizam u nastavi engleskoga jezika u nižim razredima osnovne škole
(Interculturalism with Young Learners of English as a Foreign Language)
Autori
Vidović, Ester
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Obrazovanje za interkulturalizam: zbornik radova s 2. međunarodne znanstvene konferencije
/ Peko, Anđelka ; Sablić, Marija ; Jindra, Ranka - Osijek : Učiteljski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Nansen dijalog centar Osijek, 2010, 315-327
ISBN
978-953-6965-21-2
Skup
Obrazovanje za interkulturalizam
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 29.09.2010. - 30.09.2010
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
anglosaksonske zemlje ; engleski jezik ; interkulturalni odnosi ; nacionalni simboli ; običaji ; znamenitosti
(amenities ; Anglo-Saxon countries ; English ; habits ; intercultural relations ; national symbols)
Sažetak
U udžbenicima engleskoga jezika za niže razrede osnoven škole sadržaji se iz područja kulture i civilizacije zemalja engleskoga govornog područja obrađuju najčešće u sklopu pojedinih nastavnih jedinica. Jedan je od primarnih ciljeva ovih sadržaja osvješćivanje razlika unutar kultura, ali isto tako i pronalaženje sličnosti, tj. dodirnih točaka među kulturama. Ovdje se ne misli nužno na kulturalne razlike između anglosaksonskih zemalja s jedne i Hrvatske s druge strane, već i na razlike između samih zemalja engleskoga govornog područja kako na kulturološkoj tako i na leksičkoj razini. Na taj način učenici sudjeluju u sučeljavanju nacionalnih simbola, znamenitosti, običaja i tradicija zemalja engleskoga jezičnoga izraza, međusobno i u usporedbi s Hrvatskom, ali i u promišljanju leksičkih razlika između različitih varijanta engleskoga jezika i njihovih istoznačnica u hrvatskome standardnom jeziku. Uz posebnosti svake od navedenih kultura, ističu se i međukulturalne sličnosti, koje pridonose izgrađivanju skladnih interkulturalnih odnosa.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija