Pregled bibliografske jedinice broj: 690863
E- MARKETING: PRIKRIVENE PRIJEVARE ZA PLAĆANJE REKLAME PREMA BROJU PRISTUPA
E- MARKETING: PRIKRIVENE PRIJEVARE ZA PLAĆANJE REKLAME PREMA BROJU PRISTUPA // HRVATSKE PERSPEKTIVE U EUROPSKOJ UNIJI Zbornik radova Prve međunarodne znanstveno-stručne konferencije ''Fedor Rocco'' iz područja komunikacija i marketinga / Tanja Grmuša (ur.).
Zagreb: Visoka poslovna škola s pravom javnosti Zagreb, 2014. str. 178-188 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 690863 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
E- MARKETING: PRIKRIVENE PRIJEVARE ZA PLAĆANJE REKLAME PREMA BROJU PRISTUPA
(E-MARKETING: HIDDEN FRAUD PAYMENT ADS BY NUMBER OF ACCESS)
Autori
Škrtić, Dražen
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
HRVATSKE PERSPEKTIVE U EUROPSKOJ UNIJI Zbornik radova Prve međunarodne znanstveno-stručne konferencije ''Fedor Rocco'' iz područja komunikacija i marketinga
/ Tanja Grmuša - Zagreb : Visoka poslovna škola s pravom javnosti Zagreb, 2014, 178-188
ISBN
978-953-57657-3-8
Skup
HRVATSKE PERSPEKTIVE U EUROPSKOJ UNIJI Prva međunarodna znanstveno-stručna konferencija ''Fedor Rocco'' iz područja komunikacija i marketinga
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 06.12.2013
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
e-marketing; klik prijevare; računalne prijevare; „pay-per-click fraud“; visokotehnološki kriminalitet
(e-marketing; click fraud; computer fraud; pay-per-click fraud; high-tech crime)
Sažetak
Vlasnici internetskih servisa nude pojedincima i tvrtkama prostor za reklamiranje na svojim internetskim stranicama prema modelu plaćanja broja pristupa reklami ili internetskoj stranici oglašivača („pay-per-click“). Porastom broja reklama raste i broj zlouporaba. Vlasnik internetske stranice na kojoj je objavljena reklama naplaćuje oglašivaču prema broju posjeta korisnika Interneta koji su pristupili reklami ili kliknuli link ili banner i zatim ostvarili pristup internetskoj stranici oglašivača i na taj način se upoznali i s proizvodima i uslugama oglašivača koje nisu navedene u reklami. Suština prijevare poznate pod nazivom „klik prijevara“ (click fraud) sastoji se u potpuno proizvoljnom generiranju i naplaćivanju broja pristupa reklami. Navedene prijevare mogu ugroziti rad velikog broja tvrtki čije se komercijalne aktivnosti i poslovanje odvijaju preko Interneta. Ova vrsta prijevare ozbiljna je prijetnja suvremenom e-marketingu i predstavlja izravan gubitak za oglašivača u vidu plaćanju usluge reklame koja nije izvršena i neizravnu potencijalnu opasnost za oglašivača koji ima pogrešnu predodžbu o broju osoba koje su se izravno upoznale sa sadržajem reklame ili koje su se upoznale sa sadržajem internetske stranice oglašivača. Sustav prevencije, otkrivanja i procesuiranja ovih prijevara još uvijek je nedovoljno učinkovit stoga se u radu daje pregled modaliteta izvršenja „klik prijevare“, metoda i tehnika otkrivanja prijevara, propisa kojima se sankcionira prijevara te načina učinkovite prevencije prijevara.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Računarstvo, Pravo, Informacijske i komunikacijske znanosti