Pregled bibliografske jedinice broj: 690850
MULTIMODALNI TEKST KAO POTICAJ RAZVOJA JEZIČNO-KOMUNIKACIJSKE KOMPETENCIJE
MULTIMODALNI TEKST KAO POTICAJ RAZVOJA JEZIČNO-KOMUNIKACIJSKE KOMPETENCIJE // Suvremeni tokovi filoloških istraživanja, knjiga 2 / Vučo, Julijana ; Polovina, Vesna (ur.).
Beograd: Filološki fakultet Univerziteta u Beogradu, 2013. str. 197-210
CROSBI ID: 690850 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
MULTIMODALNI TEKST KAO POTICAJ RAZVOJA JEZIČNO-KOMUNIKACIJSKE KOMPETENCIJE
(A multimodal text used as a stimulation to develop communicative competence)
Autori
Aladrović Slovaček, Katarina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Suvremeni tokovi filoloških istraživanja, knjiga 2
Urednik/ci
Vučo, Julijana ; Polovina, Vesna
Izdavač
Filološki fakultet Univerziteta u Beogradu
Grad
Beograd
Godina
2013
Raspon stranica
197-210
ISBN
978-86-6153-130-9
Ključne riječi
multimodalni tekst, jezično-komunikacijska kompetencija, poučavanje jezika
(multimodal text, communicative competence, language teaching)
Sažetak
Multimodalni tekst je tekst koji ima više od jednoga moda pa se njegovo značenje stvara kroz sinkronizaciju različitih modova (Taylor, 2010: 70). Postoje različite vrste pisanih i govorenih multimodalnih tekstova u koje su inkorporirane boje, zvukovi, prostor, arhitektura, sjene, svjetlo, slike koje zajedno s tekstom čine jednu cjelinu (Ventola, 2010: 32). Interpretacija multimodalnoga teksta uključuje različita znanja te može poslužiti kao dobar poticaj za razvoj jezično-komunikacijske kompetencije. Cilj istraživanja bio je ispitati mogućnost uporabe multimodalnoga teksta u nastavi jezika kao sredstva za poticanje razvoja jezično-komunikacijske kompetencije. Istraživanje je provedeno u obliku eksperimenta u nastavi jezika u završnim razredima osnovne, početnim razredima srednje škole te na fakultetskoj razini (N = 60).
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
227-2270729-0725 - Razvoj komunikacijske kompetencije u ranome diskursu hrvatskoga jezika (Pavličević-Franić, Dunja, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb
Profili:
Katarina Aladrović Slovaček
(autor)