Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 690850

MULTIMODALNI TEKST KAO POTICAJ RAZVOJA JEZIČNO-KOMUNIKACIJSKE KOMPETENCIJE


Aladrović Slovaček, Katarina
MULTIMODALNI TEKST KAO POTICAJ RAZVOJA JEZIČNO-KOMUNIKACIJSKE KOMPETENCIJE // Suvremeni tokovi filoloških istraživanja, knjiga 2 / Vučo, Julijana ; Polovina, Vesna (ur.).
Beograd: Filološki fakultet Univerziteta u Beogradu, 2013. str. 197-210


CROSBI ID: 690850 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
MULTIMODALNI TEKST KAO POTICAJ RAZVOJA JEZIČNO-KOMUNIKACIJSKE KOMPETENCIJE
(A multimodal text used as a stimulation to develop communicative competence)

Autori
Aladrović Slovaček, Katarina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Suvremeni tokovi filoloških istraživanja, knjiga 2

Urednik/ci
Vučo, Julijana ; Polovina, Vesna

Izdavač
Filološki fakultet Univerziteta u Beogradu

Grad
Beograd

Godina
2013

Raspon stranica
197-210

ISBN
978-86-6153-130-9

Ključne riječi
multimodalni tekst, jezično-komunikacijska kompetencija, poučavanje jezika
(multimodal text, communicative competence, language teaching)

Sažetak
Multimodalni tekst je tekst koji ima više od jednoga moda pa se njegovo značenje stvara kroz sinkronizaciju različitih modova (Taylor, 2010: 70). Postoje različite vrste pisanih i govorenih multimodalnih tekstova u koje su inkorporirane boje, zvukovi, prostor, arhitektura, sjene, svjetlo, slike koje zajedno s tekstom čine jednu cjelinu (Ventola, 2010: 32). Interpretacija multimodalnoga teksta uključuje različita znanja te može poslužiti kao dobar poticaj za razvoj jezično-komunikacijske kompetencije. Cilj istraživanja bio je ispitati mogućnost uporabe multimodalnoga teksta u nastavi jezika kao sredstva za poticanje razvoja jezično-komunikacijske kompetencije. Istraživanje je provedeno u obliku eksperimenta u nastavi jezika u završnim razredima osnovne, početnim razredima srednje škole te na fakultetskoj razini (N = 60).

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
227-2270729-0725 - Razvoj komunikacijske kompetencije u ranome diskursu hrvatskoga jezika (Pavličević-Franić, Dunja, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Aladrović Slovaček, Katarina
MULTIMODALNI TEKST KAO POTICAJ RAZVOJA JEZIČNO-KOMUNIKACIJSKE KOMPETENCIJE // Suvremeni tokovi filoloških istraživanja, knjiga 2 / Vučo, Julijana ; Polovina, Vesna (ur.).
Beograd: Filološki fakultet Univerziteta u Beogradu, 2013. str. 197-210
Aladrović Slovaček, K. (2013) MULTIMODALNI TEKST KAO POTICAJ RAZVOJA JEZIČNO-KOMUNIKACIJSKE KOMPETENCIJE. U: Vučo, J. & Polovina, V. (ur.) Suvremeni tokovi filoloških istraživanja, knjiga 2. Beograd, Filološki fakultet Univerziteta u Beogradu, str. 197-210.
@inbook{inbook, author = {Aladrovi\'{c} Slova\v{c}ek, Katarina}, year = {2013}, pages = {197-210}, keywords = {multimodalni tekst, jezi\v{c}no-komunikacijska kompetencija, pou\v{c}avanje jezika}, isbn = {978-86-6153-130-9}, title = {MULTIMODALNI TEKST KAO POTICAJ RAZVOJA JEZI\v{C}NO-KOMUNIKACIJSKE KOMPETENCIJE}, keyword = {multimodalni tekst, jezi\v{c}no-komunikacijska kompetencija, pou\v{c}avanje jezika}, publisher = {Filolo\v{s}ki fakultet Univerziteta u Beogradu}, publisherplace = {Beograd} }
@inbook{inbook, author = {Aladrovi\'{c} Slova\v{c}ek, Katarina}, year = {2013}, pages = {197-210}, keywords = {multimodal text, communicative competence, language teaching}, isbn = {978-86-6153-130-9}, title = {A multimodal text used as a stimulation to develop communicative competence}, keyword = {multimodal text, communicative competence, language teaching}, publisher = {Filolo\v{s}ki fakultet Univerziteta u Beogradu}, publisherplace = {Beograd} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font