Pregled bibliografske jedinice broj: 690832
Hrvatske perspektive u Europskoj uniji: Zbornik radova / Prva međunarodna znanstveno-stručna konferencija ''Fedor Rocco'', Zagreb, 2014
Hrvatske perspektive u Europskoj uniji: Zbornik radova / Prva međunarodna znanstveno-stručna konferencija ''Fedor Rocco'', Zagreb, 2014 / Grmuša, Tanja (ur.). Zagreb: Visoka poslovna škola s pravom javnosti Zagreb, 2014 (zbornik)
CROSBI ID: 690832 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Hrvatske perspektive u Europskoj uniji: Zbornik radova / Prva međunarodna znanstveno-stručna konferencija ''Fedor Rocco'', Zagreb, 2014
(Croatian prospects in the European Union: Book of Proceedings / 1st International Scientific and Professional Conference ''Fedor Rocco'', Zagreb, 2014)
Urednik/ci
Grmuša, Tanja
Ostali urednici
Grmuša, Tanja ; Šipić, Neven ; Zavišić, Željka
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Uredničke knjige, zbornik, znanstvena
Izdavač
Visoka poslovna škola s pravom javnosti Zagreb
Grad
Zagreb
Godina
2014
Stranica
572
ISBN
978-953-57657-3-8
Ključne riječi
Hrvatska ; perspektive ; Europska unija ; komunikacije ; marketing ; ekonomija ; politika
(Croatia ; prospects ; the European Union ; communications ; marketing ; economics ; politics)
Sažetak
Knjiga sadržava 38 radova izloženih na prvoj međunarodnoj znanstveno-stručnoj konferenciji ''Fedor Rocco'' održanoj 6. prosinca 2013. u hotelu International u Zagrebu u organizaciji Visoke poslovne škole Zagreb s pravom javnosti i Fakulteta za turizam Sveučilišta u Mariboru. Strukturu knjige čine tri velike cjeline ; marketing, komunikacije te interdisciplinarno područje ekonomije i politike. Područje marketinga obrađuje teme poput društveno odgovornog poslovanja u Hrvatskoj, konkurentnosti hrvatskih proizvoda i usluga na europskom tržištu, kao i pitanja njihovog vizualnog identiteta te zaštite izvornosti. Istodobno, u središtu su interesa autora i teme poput marketinških strategija i trendova na europskom tržištu, prilike i prijetnje hrvatske turističke ponude, mogućnosti i primjene e- marketinga, marketing gradova kao temelj njihove konkurentnosti te uloga i značaj kulturne i prirodne baštine u oblikovanju marketinškoga identiteta. Drugi dio knjige posvećen je modulu komunikacija koji donose teme vezane uz aspekte političkog komuniciranja u EU, zatim usklađivanje etičnosti medijskog sadržaja s EU- om, te transformacijama komunikacijskih medija u 21. stoljeću kao dobu totalne komunikacije umrežavanja. Osim toga, teme radova ovoga modula obrađuju i informacijsku tehnologiju i novinarstvo u EU, imidž Hrvatske u Europi, te mogućnosti strateških korporativnih komunikacija u profiliranju hrvatskih kompanija na europskom tržištu. U sklopu posljednjeg, trećeg interdisciplinarnog modula – ekonomija i politika, obrađene su teme u čijem su središtu izazovi javnog sektora Hrvatske nakon ulaska u EU, posljedice financijske globalizacije, zatim utjecaji pristupa Europskoj uniji na ekonomska kretanja u Hrvatskoj, uloga Europske unije u globaliziranom svijetu te uloga Hrvatske kao regionalnog lidera na Balkanu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Politologija, Informacijske i komunikacijske znanosti
Napomena
Zbornik radova prve međunarodne znanstveno- stručne konferencije ''Fedor Rocco'' - Hrvatske perspektive u Europskoj uniji izdan je i na CD ROM-u. CIP zapis dostupan u računalnome katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem 872687. (ISBN 978-953-57657-4-5)