Pregled bibliografske jedinice broj: 690797
Analiza komunikacijske strategije pretpristupnog IPA programa u Hrvatskoj
Analiza komunikacijske strategije pretpristupnog IPA programa u Hrvatskoj, 2012., diplomski rad, diplomski, Hrvatski studiji, Zagreb
CROSBI ID: 690797 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Analiza komunikacijske strategije pretpristupnog IPA programa u Hrvatskoj
(Analysis of communication strategies of IPA pre- accession programs in Croatia)
Autori
Valentić, Marko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Hrvatski studiji
Mjesto
Zagreb
Datum
25.10
Godina
2012
Stranica
73
Mentor
Labaš, Danijel
Neposredni voditelj
Bonacci, Duje
Ključne riječi
EU fondovi; IPA; pretpristupni fondovi; apsorcija; komunikacijski sustav; komunikacijska infrastruktura; informiranje; promidžba; društveni marketing; komunikacija; odnosi s javnošću; promocija; iskoristivost; publicity officer; NIPAK; SAFU; SDURF; MRRFEU; operativni program; grant sheme
(EU funds; IPA pre-accession funds; absorbance; communication system; communication infrastructure; information; promotion; social marketing; communications; public relations; promotion; utilization; publicity officer; NIPAC; CFCA; SDURF; MRRFEU; operational program; a grant scheme)
Sažetak
Skori ulazak Hrvatske u EU otvara nove i unosne mogućnosti korištenja raspoloživih fondova. Uspješni apsorcijski potencijal jedan je od glavnih generatora daljnjeg razvoja hrvatskog gospodarstva. IPA pretpristupni program, koji je po svojoj formi najsličniji fondovima koji nas očekuju u EU, jedinstvena je prilika za adaptaciju sustava za upravljanje EU fondovima kojima ćemo se služiti kao punopravni članovi. Primarni cilj istraživanja je ocrtavanje organizacije komunikacijskog upravljanja IPA programa u Hrvatskoj . Istraživanje je usmjereno prema identifikaciji kritičnih točaka organizacijskog sustava komuniciranja IPA fonda i predlaganja potencijalnih rješenja, odnosno poželjnog usmjeravanja daljnje komunikacijske provedbe. Ne bi li se dobio što kvalitetniji uvid u navedenu problematiku, korištene su metode analize sadržaja, polustrukturiranih intervjua te ankete. Prilikom seciranja komunikacijske strategije IPA fonda pronađeni su nedostatci u odnosu na uobičajene zahtjeve struke. Procesu strateškog promišljanja pristupilo se sterilno i neprecizno, čime se pokazuje jedan neadekvatan pristup prakticiranju odnosa s javnošću koji u navedenim uvjetima ne ispunjavaju svoj potencijal. Nedostatci su identificirani i na operativnom nivou, zbog velikog broja tijela koja su uključena u proces informiranja. Prilagodbom sustava jednoj centraliziranijoj formi smanjile bi se komunikacijske barijere i usmjerilo zadužene djelatnike prema novim i inovativnim pristupima informiranja i promidžbe. S novim zahtjevima građana, javlja se i potreba za primjenom principa društvenog marketinga, odnosno drugačijeg promišljanja samog sustava organiziranja javnih komunikacijskih sustava.
Izvorni jezik
Hrvatski
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet hrvatskih studija, Zagreb