Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 690797

Analiza komunikacijske strategije pretpristupnog IPA programa u Hrvatskoj


Valentić, Marko
Analiza komunikacijske strategije pretpristupnog IPA programa u Hrvatskoj, 2012., diplomski rad, diplomski, Hrvatski studiji, Zagreb


CROSBI ID: 690797 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Analiza komunikacijske strategije pretpristupnog IPA programa u Hrvatskoj
(Analysis of communication strategies of IPA pre- accession programs in Croatia)

Autori
Valentić, Marko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Hrvatski studiji

Mjesto
Zagreb

Datum
25.10

Godina
2012

Stranica
73

Mentor
Labaš, Danijel

Neposredni voditelj
Bonacci, Duje

Ključne riječi
EU fondovi; IPA; pretpristupni fondovi; apsorcija; komunikacijski sustav; komunikacijska infrastruktura; informiranje; promidžba; društveni marketing; komunikacija; odnosi s javnošću; promocija; iskoristivost; publicity officer; NIPAK; SAFU; SDURF; MRRFEU; operativni program; grant sheme
(EU funds; IPA pre-accession funds; absorbance; communication system; communication infrastructure; information; promotion; social marketing; communications; public relations; promotion; utilization; publicity officer; NIPAC; CFCA; SDURF; MRRFEU; operational program; a grant scheme)

Sažetak
Skori ulazak Hrvatske u EU otvara nove i unosne mogućnosti korištenja raspoloživih fondova. Uspješni apsorcijski potencijal jedan je od glavnih generatora daljnjeg razvoja hrvatskog gospodarstva. IPA pretpristupni program, koji je po svojoj formi najsličniji fondovima koji nas očekuju u EU, jedinstvena je prilika za adaptaciju sustava za upravljanje EU fondovima kojima ćemo se služiti kao punopravni članovi. Primarni cilj istraživanja je ocrtavanje organizacije komunikacijskog upravljanja IPA programa u Hrvatskoj . Istraživanje je usmjereno prema identifikaciji kritičnih točaka organizacijskog sustava komuniciranja IPA fonda i predlaganja potencijalnih rješenja, odnosno poželjnog usmjeravanja daljnje komunikacijske provedbe. Ne bi li se dobio što kvalitetniji uvid u navedenu problematiku, korištene su metode analize sadržaja, polustrukturiranih intervjua te ankete. Prilikom seciranja komunikacijske strategije IPA fonda pronađeni su nedostatci u odnosu na uobičajene zahtjeve struke. Procesu strateškog promišljanja pristupilo se sterilno i neprecizno, čime se pokazuje jedan neadekvatan pristup prakticiranju odnosa s javnošću koji u navedenim uvjetima ne ispunjavaju svoj potencijal. Nedostatci su identificirani i na operativnom nivou, zbog velikog broja tijela koja su uključena u proces informiranja. Prilagodbom sustava jednoj centraliziranijoj formi smanjile bi se komunikacijske barijere i usmjerilo zadužene djelatnike prema novim i inovativnim pristupima informiranja i promidžbe. S novim zahtjevima građana, javlja se i potreba za primjenom principa društvenog marketinga, odnosno drugačijeg promišljanja samog sustava organiziranja javnih komunikacijskih sustava.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet hrvatskih studija, Zagreb

Profili:

Avatar Url Duje Bonacci (mentor)

Avatar Url Danijel Labaš (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Valentić, Marko
Analiza komunikacijske strategije pretpristupnog IPA programa u Hrvatskoj, 2012., diplomski rad, diplomski, Hrvatski studiji, Zagreb
Valentić, M. (2012) 'Analiza komunikacijske strategije pretpristupnog IPA programa u Hrvatskoj', diplomski rad, diplomski, Hrvatski studiji, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Valenti\'{c}, Marko}, year = {2012}, pages = {73}, keywords = {EU fondovi, IPA, pretpristupni fondovi, apsorcija, komunikacijski sustav, komunikacijska infrastruktura, informiranje, promid\v{z}ba, dru\v{s}tveni marketing, komunikacija, odnosi s javno\v{s}\'{c}u, promocija, iskoristivost, publicity officer, NIPAK, SAFU, SDURF, MRRFEU, operativni program, grant sheme}, title = {Analiza komunikacijske strategije pretpristupnog IPA programa u Hrvatskoj}, keyword = {EU fondovi, IPA, pretpristupni fondovi, apsorcija, komunikacijski sustav, komunikacijska infrastruktura, informiranje, promid\v{z}ba, dru\v{s}tveni marketing, komunikacija, odnosi s javno\v{s}\'{c}u, promocija, iskoristivost, publicity officer, NIPAK, SAFU, SDURF, MRRFEU, operativni program, grant sheme}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Valenti\'{c}, Marko}, year = {2012}, pages = {73}, keywords = {EU funds, IPA pre-accession funds, absorbance, communication system, communication infrastructure, information, promotion, social marketing, communications, public relations, promotion, utilization, publicity officer, NIPAC, CFCA, SDURF, MRRFEU, operational program, a grant scheme}, title = {Analysis of communication strategies of IPA pre- accession programs in Croatia}, keyword = {EU funds, IPA pre-accession funds, absorbance, communication system, communication infrastructure, information, promotion, social marketing, communications, public relations, promotion, utilization, publicity officer, NIPAC, CFCA, SDURF, MRRFEU, operational program, a grant scheme}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font