Pregled bibliografske jedinice broj: 690638
Turistički suvenir Grada Zagreba
Turistički suvenir Grada Zagreba // Marketinške paradigme za 21. stoljeće
Zagreb, 2005. str. 643-655 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 690638 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Turistički suvenir Grada Zagreba
(Tourism Souvenir of the City of Zagreb)
Autori
Prebežac, Darko ; Mikulić, Josip
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Marketinške paradigme za 21. stoljeće
/ - Zagreb, 2005, 643-655
Skup
XIX. CROMAR Kongres - Marketinške paradigme za 21. stoljeće
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 21.10.2005. - 22.10.2005
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
Suvenir; turizam; turistička destinacija; Grad Zagreb
(Souvenir; Tourism destination; City of Zagreb)
Sažetak
Važnost turističkog suvenira kao sredstva promocije te sastavnog dijela turističke ponude zasigurno je nedvojbena, no njegovoj aktivnoj ulozi kao integralnom dijelu marketinškog miksa u marketingu turističke destinacije još uvijek se ne pridodaje dovoljno pažnje. Turisti kupuju suvenire kako bi se sjećali svojih putovanja, izleta ili odmora, te oni sa stajališta turističkih destinacija i/ili pojedinih nositelja konkretnih turističkih usluga (npr. zrakoplovnih kompanija, hotela, restorana, parkova prirode, itd.) imaju veliku promocijsku vrijednost. U tom kontekstu se grad Zagreb ne razlikuje od sličnih turističkih destinacija. U radu se iznose nalazi istraživanja čiji je primarni cilj bio identificirati postojeću ponudu turističkih suvenira u gradu Zagrebu, utvrditi stupanj prepoznatljivosti odabranih zagrebačkih suvenira, te ocjeniti zadovoljstvo različitih tržišnih segmenata s postojećom ponudom suvenira u Zagrebu. Isto tako ovo istraživanje imalo je za cilj utvrditi i eventualno postojanje određenih općih razlika u ponašanju turista kod kupovine suvenira, a koje nisu konkretno vezane uz ponudu suvenira u gradu Zagrebu, već za opećenitu percepciju turista o problematici suvenira. Uz uvažavanje svih ograničenja istraživanja, autori na osnovu dobivenih rezultata identificiraju potencijalne barijere u kupovnom procesu turističkih suvenira, te daju konkretne preporuke proizvođačima, distributerima i naručiteljima turističkih suvenira za poboljšanje postojeće te razvoj nove ponude turističkih suvenira.
Izvorni jezik
Hrvatski