Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 690530

Stavovi učitelja razredne i predmetne nastave prema timsko-suradničkoj nastavi


Fofonjka, Milka
Stavovi učitelja razredne i predmetne nastave prema timsko-suradničkoj nastavi, 2011., magistarski rad, Učiteljski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 690530 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Stavovi učitelja razredne i predmetne nastave prema timsko-suradničkoj nastavi
(Attitudes of classroom and subject teachers towards a team-cooperatively-teaching)

Autori
Fofonjka, Milka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad

Fakultet
Učiteljski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
23.11

Godina
2011

Stranica
103

Mentor
Matijević, Milan

Ključne riječi
timska nastava; suradničko učenje; osnovna škola; učitelji razredne nastave; učitelji predmetne nastave
(team work; cooperative learning; elementary school; class teachers; subject teachers)

Sažetak
Magistarski rad Milke Fofonjka pod naslovom "STAVOVI UČITELJA RAZREDNE I PREDMETNE NASTAVE PREMA TIMSKO-SURADNIČKOJ NASTAVI " obuhvaća 103 stranice, od čega osnovnom tekstu pripada 95 stranica, a ostalo su sažeci na hrvatskom i engleskom jeziku (2 str.), popis literature (5 str., odnosno 83 bibliografske jedinice + 6 internetski izvor) te prilozi (3 stranice, odnosno 1 prilog). U tekstu se nalazi 14 tablica te jedna slika. Tekst rada je strukturiran u sljedeća poglavlja: 1. Uvod, 2. Pojmovno određenje timsko-suradničke nastave, 3. teorijsko određenje, 4. Iz povijesti didaktike, 5. Iskustva iz Hrvatske, 6. Teorije stranih autora, 6. Iskustva iz Finske i Njemačke, 7. IASCE - Internacionalna udruga za suradničko učenje u obrazovanju, 8. Organizacijski čimbenici timsko-suradničke nastave, 9. Empirijsko neeksperimentalno istraživanje, 10. Zaključak, 11 Literatura, 12. Prilozi

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
227-2271694-1697 - Nove obrazovne tehnologije i cjeloživotno obrazovanje (Matijević, Milan, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Milan Matijević (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Fofonjka, Milka
Stavovi učitelja razredne i predmetne nastave prema timsko-suradničkoj nastavi, 2011., magistarski rad, Učiteljski fakultet, Zagreb
Fofonjka, M. (2011) 'Stavovi učitelja razredne i predmetne nastave prema timsko-suradničkoj nastavi', magistarski rad, Učiteljski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Fofonjka, Milka}, year = {2011}, pages = {103}, keywords = {timska nastava, suradni\v{c}ko u\v{c}enje, osnovna \v{s}kola, u\v{c}itelji razredne nastave, u\v{c}itelji predmetne nastave}, title = {Stavovi u\v{c}itelja razredne i predmetne nastave prema timsko-suradni\v{c}koj nastavi}, keyword = {timska nastava, suradni\v{c}ko u\v{c}enje, osnovna \v{s}kola, u\v{c}itelji razredne nastave, u\v{c}itelji predmetne nastave}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Fofonjka, Milka}, year = {2011}, pages = {103}, keywords = {team work, cooperative learning, elementary school, class teachers, subject teachers}, title = {Attitudes of classroom and subject teachers towards a team-cooperatively-teaching}, keyword = {team work, cooperative learning, elementary school, class teachers, subject teachers}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font