Pregled bibliografske jedinice broj: 690530
Stavovi učitelja razredne i predmetne nastave prema timsko-suradničkoj nastavi
Stavovi učitelja razredne i predmetne nastave prema timsko-suradničkoj nastavi, 2011., magistarski rad, Učiteljski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 690530 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stavovi učitelja razredne i predmetne nastave prema timsko-suradničkoj nastavi
(Attitudes of classroom and subject teachers towards a team-cooperatively-teaching)
Autori
Fofonjka, Milka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
23.11
Godina
2011
Stranica
103
Mentor
Matijević, Milan
Ključne riječi
timska nastava; suradničko učenje; osnovna škola; učitelji razredne nastave; učitelji predmetne nastave
(team work; cooperative learning; elementary school; class teachers; subject teachers)
Sažetak
Magistarski rad Milke Fofonjka pod naslovom "STAVOVI UČITELJA RAZREDNE I PREDMETNE NASTAVE PREMA TIMSKO-SURADNIČKOJ NASTAVI " obuhvaća 103 stranice, od čega osnovnom tekstu pripada 95 stranica, a ostalo su sažeci na hrvatskom i engleskom jeziku (2 str.), popis literature (5 str., odnosno 83 bibliografske jedinice + 6 internetski izvor) te prilozi (3 stranice, odnosno 1 prilog). U tekstu se nalazi 14 tablica te jedna slika. Tekst rada je strukturiran u sljedeća poglavlja: 1. Uvod, 2. Pojmovno određenje timsko-suradničke nastave, 3. teorijsko određenje, 4. Iz povijesti didaktike, 5. Iskustva iz Hrvatske, 6. Teorije stranih autora, 6. Iskustva iz Finske i Njemačke, 7. IASCE - Internacionalna udruga za suradničko učenje u obrazovanju, 8. Organizacijski čimbenici timsko-suradničke nastave, 9. Empirijsko neeksperimentalno istraživanje, 10. Zaključak, 11 Literatura, 12. Prilozi
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
227-2271694-1697 - Nove obrazovne tehnologije i cjeloživotno obrazovanje (Matijević, Milan, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb
Profili:
Milan Matijević
(mentor)