Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 690461

Poslovno izvješće kao instrument strateške komunikacije visokog učilišta


Milas, Zdeslav
Poslovno izvješće kao instrument strateške komunikacije visokog učilišta // Riječ i slika u doba vizualnih medija / Labaš, Danijel (ur.).
Zagreb: Hrvatski studiji Sveučilišta u Zagrebu, 2018. str. 245-260 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 690461 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Poslovno izvješće kao instrument strateške komunikacije visokog učilišta
(The Business Report as an Instrument of Strategic Communication of Higher Education Institutions)

Autori
Milas, Zdeslav

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Riječ i slika u doba vizualnih medija / Labaš, Danijel - Zagreb : Hrvatski studiji Sveučilišta u Zagrebu, 2018, 245-260

ISBN
9789537823672

Skup
Znanstveni simpozij s međunarodnim sudjelovanjem "Uloga riječi i slike u doba vizualnih medija"

Mjesto i datum
Skradin, Hrvatska, 27.05.2011. - 29.05.2011

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
odnosi s javnošću ; strateška komunikacija ; poslovno izvješće ; visoko učilište ; identitet ; reputacija
(public relations ; strategic communication ; business report ; higher education institutions ; identity ; reputation)

Sažetak
Ovim radom autor ukazuje na svrhovitost primjene instrumenta poslovnog izvješća u visokoškolskim odnosima s javnošću u Hrvatskoj. U konkurentskom okruženju visokih učilišta postavlja se pitanje profiliranja učilišta prema drugima, ali i javne rasprave opravdanosti financiranja sveučilišta i veleučilišta. Autor ističe potrebu primjenjivanja komunikacijskog stila visokih učilišta proaktivnim pristupom i postavljanja komunikacijskih odnosa na stratešku razinu. U strateškoj komunikaciji sveučilišta i veleučilišta poslovno izvješće ima tri ključne funkcije: informacijsku, funkciju odnosa i reprezentativnu funkciju. Autor ukazuje da informacijska funkcija izvješća treba slijediti načelo zaštite ulagača u dioničkim društvima a analogno se može konstruirati načelo zaštite poreznih obveznika kao ulagača u visoka učilišta koja su financirana iz državnog proračuna. Također može ispuniti obveze iz prava na pristup informacijama. Poslovno izvješće kao pisani dokument odgovara na etičko pitanje transparentnosti poslovanja i komunikacije, ali također stvara povijest visokog učilišta. U njegovom periodičnom objavljivanju stvara se kontinuitet, a on je preduvjet postizanja željenog povjerenja kod ključnih dionika. Kroz funkciju odnosa oblikuje se identitet i jača tradicija učilišta. Reprezentativna funkcija poslovnog izvješća oblikuje psihologiju prvog dojma, privlači pozornost čitatelja i u konačnici stvara reputacijski kapital visokog učilišta. Autor ovoga rada ukazuje na neiskorišteni potencijal javne objave, a time i dostupnosti poslovnog izvješća na hrvatskim sveučilištima i veleučilištima. Visoka učilišta posredstvom tog instrumenta mogu svoje ključne poruke transferirati u vlastitu, prepoznatljivu priču koju njemački autori Voß i Piwinger (2007) nazivaju College Story.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište Edward Bernays

Profili:

Avatar Url Zdeslav Milas (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Milas, Zdeslav
Poslovno izvješće kao instrument strateške komunikacije visokog učilišta // Riječ i slika u doba vizualnih medija / Labaš, Danijel (ur.).
Zagreb: Hrvatski studiji Sveučilišta u Zagrebu, 2018. str. 245-260 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Milas, Z. (2018) Poslovno izvješće kao instrument strateške komunikacije visokog učilišta. U: Labaš, D. (ur.)Riječ i slika u doba vizualnih medija.
@article{article, author = {Milas, Zdeslav}, editor = {Laba\v{s}, D.}, year = {2018}, pages = {245-260}, keywords = {odnosi s javno\v{s}\'{c}u, strate\v{s}ka komunikacija, poslovno izvje\v{s}\'{c}e, visoko u\v{c}ili\v{s}te, identitet, reputacija}, isbn = {9789537823672}, title = {Poslovno izvje\v{s}\'{c}e kao instrument strate\v{s}ke komunikacije visokog u\v{c}ili\v{s}ta}, keyword = {odnosi s javno\v{s}\'{c}u, strate\v{s}ka komunikacija, poslovno izvje\v{s}\'{c}e, visoko u\v{c}ili\v{s}te, identitet, reputacija}, publisher = {Hrvatski studiji Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Skradin, Hrvatska} }
@article{article, author = {Milas, Zdeslav}, editor = {Laba\v{s}, D.}, year = {2018}, pages = {245-260}, keywords = {public relations, strategic communication, business report, higher education institutions, identity, reputation}, isbn = {9789537823672}, title = {The Business Report as an Instrument of Strategic Communication of Higher Education Institutions}, keyword = {public relations, strategic communication, business report, higher education institutions, identity, reputation}, publisher = {Hrvatski studiji Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Skradin, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font