Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 690430

Konstrukcija i evaluacija instrumenta za procjenu stava srednjoškolaca prema tjelesnoj i zdravstvenoj kulturi


Markuš, Damir
Konstrukcija i evaluacija instrumenta za procjenu stava srednjoškolaca prema tjelesnoj i zdravstvenoj kulturi // Napredak (Zagreb), 154 (2013), 3; 363-399 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 690430 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Konstrukcija i evaluacija instrumenta za procjenu stava srednjoškolaca prema tjelesnoj i zdravstvenoj kulturi
(Development and evaluation of an instrument to measuring attitude towards physical education)

Autori
Markuš, Damir

Izvornik
Napredak (Zagreb) (1330-0059) 154 (2013), 3; 363-399

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
stavovi ; srednjoškolci ; mjerni instrument ; metrijske karakteristike ; tjelesna i zdravstvena kultura
(attitudes ; high-school students ; measuring instrument ; metrical characteristics ; physical education)

Sažetak
Cilj istraživanja bio je konstruirati upitnik za mjerenje stava prema tjelesnoj i zdravstvenoj kulturi i utvrditi njegove metrijske karakteristike. Konstrukcija i evaluacija upitnika učinjena je kroz četiri faze: a) prva faza bila je usmjerena na konstrukciju samog instrumenta, a uključivala je definiranje analiziranog prostora i pojmova, konceptualizaciju komponenata stavova i određivanje čestica upitnika b) u drugoj fazi izvršena je početna analiza čestica i definirana je konačna forma upitnika c) u trećoj fazi analizirala se faktorska struktura ljestvice korištenjem hijerarhijske eksplorativne analize d) u četvrtoj je fazi napravljena provjera pouzdanosti, valjanosti, reprezentativnosti, homogenosti i osjetljivosti konačne ljestvice stava (STZK36). Rezultati su pokazali kako ljestvica STZK36 ima izvrsne metrijske karakteristike te se radi o instrumentu koji može pružati vrijedne povratne informacije o stavovima prema tjelesnoj i zdravstvenoj kulturi, bez obzira koristi li se u istraživačke svrhe ili u nastavi tjelesne i zdravstvene kulture.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Sociologija, Psihologija, Kineziologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Kineziološki fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Damir Markuš (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Markuš, Damir
Konstrukcija i evaluacija instrumenta za procjenu stava srednjoškolaca prema tjelesnoj i zdravstvenoj kulturi // Napredak (Zagreb), 154 (2013), 3; 363-399 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Markuš, D. (2013) Konstrukcija i evaluacija instrumenta za procjenu stava srednjoškolaca prema tjelesnoj i zdravstvenoj kulturi. Napredak (Zagreb), 154 (3), 363-399.
@article{article, author = {Marku\v{s}, Damir}, year = {2013}, pages = {363-399}, keywords = {stavovi, srednjo\v{s}kolci, mjerni instrument, metrijske karakteristike, tjelesna i zdravstvena kultura}, journal = {Napredak (Zagreb)}, volume = {154}, number = {3}, issn = {1330-0059}, title = {Konstrukcija i evaluacija instrumenta za procjenu stava srednjo\v{s}kolaca prema tjelesnoj i zdravstvenoj kulturi}, keyword = {stavovi, srednjo\v{s}kolci, mjerni instrument, metrijske karakteristike, tjelesna i zdravstvena kultura} }
@article{article, author = {Marku\v{s}, Damir}, year = {2013}, pages = {363-399}, keywords = {attitudes, high-school students, measuring instrument, metrical characteristics, physical education}, journal = {Napredak (Zagreb)}, volume = {154}, number = {3}, issn = {1330-0059}, title = {Development and evaluation of an instrument to measuring attitude towards physical education}, keyword = {attitudes, high-school students, measuring instrument, metrical characteristics, physical education} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Education Research Abstracts Online
  • Social Services Abstracts
  • Sociological Abstracts
  • Worldwide Political Science Abstracts
  • Education Research Complete with Full Text (EBSCO)





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font