Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 690354

Organizacijska kultura i neformalno učenje – sastavni dio kontinuiteta obrazovanja


Rotim, Mirna
Organizacijska kultura i neformalno učenje – sastavni dio kontinuiteta obrazovanja // Pedagogija i kultura, svezak 2 / Ljubetić, Maja ; Zrilić, Smiljana (ur.).
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2012. str. 238-248 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 690354 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Organizacijska kultura i neformalno učenje – sastavni dio kontinuiteta obrazovanja
(Organizational Culture and Informal Learning - a Component of Continuation of Education)

Autori
Rotim, Mirna

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Pedagogija i kultura, svezak 2 / Ljubetić, Maja ; Zrilić, Smiljana - Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2012, 238-248

ISBN
978-953-99167-6-1

Skup
Drugi kongres pedagoga Hrvatske "Pedagogija i kultura"

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 24.09.2012. - 26.09.2012

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
obrazovanje; organizacijska kultura; cjeloživotno obrazovanje; organizacijsko učenje; kompetencije; ishodi učenja
(education; organisational culture; lifelong learning; cooperative learning; competencies; learning outcomes)

Sažetak
Suvremene organizacije u razvijenim zemljama svijeta ujedno su i najvažnije svjetske obrazovne ustanove koje u obrazovanje svojih zaposlenih ulažu 3 do 5 posto svog prihoda godišnje. Primjer, koji u svom djelu navodi Fikreta Bahtijarević Šiber, prikazuje da je International Business Machines Corporation (IBM) 1987. na obrazovanje svojih zaposlenih potrošio više nego što iznosi cjelokupni budžet Sveučilišta Harvard. Ulaganje organizacija u obrazovanje, proizlazi iz potrebe nadogradnje kompetencija stečenih formalnim obrazovanjem, kao i radi razvijanja onih zanemarenih u formalnom obrazovnom sustavu. Podaci govore da samo 20% zaposlenih smatra da im je formalno obrazovanje u potpunosti omogućilo stjecanje potrebnih kompetencija za svijet rada. Zbog toga suvremene organizacije, uz obavljanje svojih osnovnih djelatnosti, postaju i učeće organizacije i u njima vlada kultura učenja Kulturu organizacije čine zajednička uvjerenja, vrijednosti i karakteristični obrasci ponašanja koji postoje u organizaciji. Bitna karakteristika kulture učeće organizacije je to da učenje postaje način ponašanja, a ne samo aktivnost. Zato organizacije osnivaju svoje obrazovne centre i učilišta, organiziraju čitav niz internih i eksternih seminara i raznih drugih oblika obrazovanja, te ostvaruju tijesnu suradnju s obrazovnim ustanovama kako bi ishode učenja i stečene kompetencije postale kompatibilnije potrebama tržišta rada.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Rotim, Mirna
Organizacijska kultura i neformalno učenje – sastavni dio kontinuiteta obrazovanja // Pedagogija i kultura, svezak 2 / Ljubetić, Maja ; Zrilić, Smiljana (ur.).
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2012. str. 238-248 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Rotim, M. (2012) Organizacijska kultura i neformalno učenje – sastavni dio kontinuiteta obrazovanja. U: Ljubetić, M. & Zrilić, S. (ur.)Pedagogija i kultura, svezak 2.
@article{article, author = {Rotim, Mirna}, year = {2012}, pages = {238-248}, keywords = {obrazovanje, organizacijska kultura, cjelo\v{z}ivotno obrazovanje, organizacijsko u\v{c}enje, kompetencije, ishodi u\v{c}enja}, isbn = {978-953-99167-6-1}, title = {Organizacijska kultura i neformalno u\v{c}enje – sastavni dio kontinuiteta obrazovanja}, keyword = {obrazovanje, organizacijska kultura, cjelo\v{z}ivotno obrazovanje, organizacijsko u\v{c}enje, kompetencije, ishodi u\v{c}enja}, publisher = {Hrvatsko pedagogijsko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Rotim, Mirna}, year = {2012}, pages = {238-248}, keywords = {education, organisational culture, lifelong learning, cooperative learning, competencies, learning outcomes}, isbn = {978-953-99167-6-1}, title = {Organizational Culture and Informal Learning - a Component of Continuation of Education}, keyword = {education, organisational culture, lifelong learning, cooperative learning, competencies, learning outcomes}, publisher = {Hrvatsko pedagogijsko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font