Pregled bibliografske jedinice broj: 69018
E-ŠKOLA HRVATSKOG PRIRODOSLOVNOG DRUŠTVA - DVIJE GODINE KASNIJE
E-ŠKOLA HRVATSKOG PRIRODOSLOVNOG DRUŠTVA - DVIJE GODINE KASNIJE // Sažeci XVI. Hrvatskog skupa kemičara i kemijskih inženjera / Kurtanjek, Želimir ; Škare, Danko ; Meić, Zlatko (ur.).
Koprivnica: Podravka, 1999. str. 371-371 (poster, domaća recenzija, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 69018 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
E-ŠKOLA HRVATSKOG PRIRODOSLOVNOG DRUŠTVA - DVIJE GODINE KASNIJE
(E-SCHOOL OF CROATIAN NATURAL SCIENCE SOCIETY - TWO YEARS LATER)
Autori
Kučak, Antun ; Magdalenić, Nina ; Kirin, Srećko I ; Meštrović, Ernest
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
Sažeci XVI. Hrvatskog skupa kemičara i kemijskih inženjera
/ Kurtanjek, Želimir ; Škare, Danko ; Meić, Zlatko - Koprivnica : Podravka, 1999, 371-371
Skup
XVI. Hrvatski skup kemičara i kemijskih inženjera
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 23.02.1999. - 26.02.1999
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
E-škola; Internet; obrazovanje
(E-school; Internet; education)
Sažetak
Početkom 1997. godine počeo je rad na projektu E-škola mladih znanstvenika Hrvatskog prirodoslovnog društva. U dvije godine rada projekt je u potpunosti zaživio i u mnogim segmentima dao rezultate koji su veći nego što su pokretači zamislili. Do sada je registrirano više od 200 korisnika (mahom učenika). Za potrebe rada u školama dosad je donirano 10 PC računala te je u nekoliko slučajeva kupljen modem. U ovom trenutku u projekt je uključeno 20 škola iz svih dijelova Republike Hrvatske u kojima aktivnost potiče i koordinira 30 nastavnika. U funkciji mentora aktivno je više od 40 znanstvenika sa Sveučilišta u Zagrebu i Instituta Ruđer Bošković. Za sada se projekt bavi problematikom koja je vezana uz astronomiju, biologiju, fiziku, geografiju i kemiju. Ovaj projekt novina je u obrazovnom procesu u Republici Hrvatskoj s tim da svoje mjesto vidi u području izvan nastavne aktivnosti, izborne nastave i brige za nadarene učenike. Spoj novih tehnologija u području komunikacija i stručnosti za određena prirodoslovna područja daje potencijal koji učenici i njihovi nastavnici mogu iskoristiti za vlastito obrazovanje, suradnju i afirmaciju. Mentorski način obrazovanja koji je temelj ovog projekta omogućuje najbrži transfer znanja što je na pragu 21. stoljeća u doba strahovitog informatičkog i tehnološkog napretka neminovno. Svako znanstveno područje obiluje specifičnostima te je teško (a i nepotrebno) odabrati model po kojem bi svi radili. Za područje kemije, biologije i dijelom geografije prepoznat je znanstveni (prirodoslovni) miniprojekt kao idealan način kojim se učenici mogu uključiti u projekt. Dodatne informacije dostupne su na adresi: http://hpd.botanic.hr
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kemija
POVEZANOST RADA
Projekti:
119409
Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb
Profili:
Ernest Meštrović
(autor)