Pregled bibliografske jedinice broj: 689938
KVANTITATIVNI I KVALITATIVNI TRENDOVI NA TURISTIČKOM TRŽIŠTU U HRVATSKOJ
KVANTITATIVNI I KVALITATIVNI TRENDOVI NA TURISTIČKOM TRŽIŠTU U HRVATSKOJ // Aktualnosti građanskog prava, prava u turizmu, građanskog prava i prava mora te upravnog prava / Čizmić, J ; Radić, Ž. ; Seršić, V. (ur.).
Split: Pravni fakultet Sveučilišta u Splitu, 2013. str. 399-411 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 689938 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
KVANTITATIVNI I KVALITATIVNI TRENDOVI NA TURISTIČKOM TRŽIŠTU U HRVATSKOJ
(Quantitative and qualitative trends on the Croatian tourist market)
Autori
Zadel, Zrinka ; Cerović, Marta
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Aktualnosti građanskog prava, prava u turizmu, građanskog prava i prava mora te upravnog prava
/ Čizmić, J ; Radić, Ž. ; Seršić, V. - Split : Pravni fakultet Sveučilišta u Splitu, 2013, 399-411
ISBN
978-953-6102-06-8
Skup
Četvrti znanstveno stručni skup in memoriam Vjekoslav Šmid
Mjesto i datum
Rab, Hrvatska, 06.06.2013. - 08.06.2013
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
turističko tržište ; turistički proizvod ; selektivni oblici turizma
(tourist market ; tourist product ; selective forms of tourism)
Sažetak
Turističko tržište je vrlo dinamično tržište koje obilježavaju promjene na strani turističke potražnje i turističke ponude. Preferencije tursita postaju sve specifičnije i mijenjaju se velikom brzinom. Opstanak na turističkom tržištu ovisi o sposobnosti prilagođavanja turitstičke ponude turističkoj potražnji. Samo one destinacije koje formiraju destinacijski proizvod temeljen na željama i potrebama turista polučit će uspjeh na turističkom tržištu. Danas nije dostatno samo utvrditi preferencije turista već i predvidjeti njeove potrebe kako bi se na vrijeme mogao formirati turistički proizvod. Turisti danas traže "aktivan odmor" što pored osnovnog proizvoda sunce i moreuključuje i niz dodatni turističkih sadržaja. U tom kontekstu stavlja se naglasak na razvoj selektivnihg oblika turizma. Razvoj selektivnih oblika turizma omogućit će bolje pozicioniranje turističke destinacije na turističkom tržištu, s jedne strane, te zadovoljkstvo turista s druge strane.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija