Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 689938

KVANTITATIVNI I KVALITATIVNI TRENDOVI NA TURISTIČKOM TRŽIŠTU U HRVATSKOJ


Zadel, Zrinka; Cerović, Marta
KVANTITATIVNI I KVALITATIVNI TRENDOVI NA TURISTIČKOM TRŽIŠTU U HRVATSKOJ // Aktualnosti građanskog prava, prava u turizmu, građanskog prava i prava mora te upravnog prava / Čizmić, J ; Radić, Ž. ; Seršić, V. (ur.).
Split: Pravni fakultet Sveučilišta u Splitu, 2013. str. 399-411 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 689938 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
KVANTITATIVNI I KVALITATIVNI TRENDOVI NA TURISTIČKOM TRŽIŠTU U HRVATSKOJ
(Quantitative and qualitative trends on the Croatian tourist market)

Autori
Zadel, Zrinka ; Cerović, Marta

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Aktualnosti građanskog prava, prava u turizmu, građanskog prava i prava mora te upravnog prava / Čizmić, J ; Radić, Ž. ; Seršić, V. - Split : Pravni fakultet Sveučilišta u Splitu, 2013, 399-411

ISBN
978-953-6102-06-8

Skup
Četvrti znanstveno stručni skup in memoriam Vjekoslav Šmid

Mjesto i datum
Rab, Hrvatska, 06.06.2013. - 08.06.2013

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
turističko tržište ; turistički proizvod ; selektivni oblici turizma
(tourist market ; tourist product ; selective forms of tourism)

Sažetak
Turističko tržište je vrlo dinamično tržište koje obilježavaju promjene na strani turističke potražnje i turističke ponude. Preferencije tursita postaju sve specifičnije i mijenjaju se velikom brzinom. Opstanak na turističkom tržištu ovisi o sposobnosti prilagođavanja turitstičke ponude turističkoj potražnji. Samo one destinacije koje formiraju destinacijski proizvod temeljen na željama i potrebama turista polučit će uspjeh na turističkom tržištu. Danas nije dostatno samo utvrditi preferencije turista već i predvidjeti njeove potrebe kako bi se na vrijeme mogao formirati turistički proizvod. Turisti danas traže "aktivan odmor" što pored osnovnog proizvoda sunce i moreuključuje i niz dodatni turističkih sadržaja. U tom kontekstu stavlja se naglasak na razvoj selektivnihg oblika turizma. Razvoj selektivnih oblika turizma omogućit će bolje pozicioniranje turističke destinacije na turističkom tržištu, s jedne strane, te zadovoljkstvo turista s druge strane.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija

Profili:

Avatar Url Marta Cerović (autor)

Avatar Url Zrinka Zadel (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Zadel, Zrinka; Cerović, Marta
KVANTITATIVNI I KVALITATIVNI TRENDOVI NA TURISTIČKOM TRŽIŠTU U HRVATSKOJ // Aktualnosti građanskog prava, prava u turizmu, građanskog prava i prava mora te upravnog prava / Čizmić, J ; Radić, Ž. ; Seršić, V. (ur.).
Split: Pravni fakultet Sveučilišta u Splitu, 2013. str. 399-411 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Zadel, Z. & Cerović, M. (2013) KVANTITATIVNI I KVALITATIVNI TRENDOVI NA TURISTIČKOM TRŽIŠTU U HRVATSKOJ. U: Čizmić, J., Radić, Ž. & Seršić, V. (ur.)Aktualnosti građanskog prava, prava u turizmu, građanskog prava i prava mora te upravnog prava.
@article{article, author = {Zadel, Zrinka and Cerovi\'{c}, Marta}, year = {2013}, pages = {399-411}, keywords = {turisti\v{c}ko tr\v{z}i\v{s}te, turisti\v{c}ki proizvod, selektivni oblici turizma}, isbn = {978-953-6102-06-8}, title = {KVANTITATIVNI I KVALITATIVNI TRENDOVI NA TURISTI\v{C}KOM TR\v{Z}I\v{S}TU U HRVATSKOJ}, keyword = {turisti\v{c}ko tr\v{z}i\v{s}te, turisti\v{c}ki proizvod, selektivni oblici turizma}, publisher = {Pravni fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Splitu}, publisherplace = {Rab, Hrvatska} }
@article{article, author = {Zadel, Zrinka and Cerovi\'{c}, Marta}, year = {2013}, pages = {399-411}, keywords = {tourist market, tourist product, selective forms of tourism}, isbn = {978-953-6102-06-8}, title = {Quantitative and qualitative trends on the Croatian tourist market}, keyword = {tourist market, tourist product, selective forms of tourism}, publisher = {Pravni fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Splitu}, publisherplace = {Rab, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font