Pregled bibliografske jedinice broj: 689679
Sociokulturni čimbenici odabira turističke destinacije
Sociokulturni čimbenici odabira turističke destinacije // Hotelska kuća '98. Hotel u turističkoj destinaciji. Knjiga I / Milena Peršić (ur.).
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 1998. str. 41-56 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 689679 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Sociokulturni čimbenici odabira turističke destinacije
(The socio-cultural factors in the choice of the tourist destination)
Autori
Banovac, Boris ; Boneta, Željko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Hotelska kuća '98. Hotel u turističkoj destinaciji. Knjiga I
/ Milena Peršić - Opatija : Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 1998, 41-56
Skup
14. Bienalni međunarodni kongres Hotelska kuća '98.
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 05.10.1998. - 06.10.1998
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
turistička destinacija; promidžba hotela; socio-kulturni utjecaj; promidžbeni slogani
(tourist destination; publicity; socio-cultural influence; advertising slogans)
Sažetak
U radu se razmatra utjecaj socio-kulturnih čimbenika na odluke turista o odabiru turističke destinacije. Pozornost autora je prvenstveno usmjerena na raščlambu sociološkog backgrounda kojeg čine "nekontrolirane varijable marketinga", a bitne su za segmentaciju turističkog proizvoda destinacije. Rad se sastoji od dva dijela. Uvodni, teorijski dio predstavlja analizu procesa modernizacije i socio-kulturnog okruženja u kojem se uobličuju stavovi, aspiracije i potrebe što utječu na turističko ponašanje. U drugom, empirijskom dijelu autori analiziraju rezultate longitudinalnog istraživanja socio-kulturnih aspekata turističke potražnje u razdoblju od 1994. do 1997. godine u hotelima na području Istarske županije. Utjecaj sredstava promidžbe na odluku o odabiru Istra kao turističke destinacije razmatra se u korelaciji sa socio-kulturnim i demografskim varijablama kao što su: spol, dob, stručna sprema i zanimanje. Poseban aspekt istraživanja predstavlja analiza slogana koji po mišljenju turista najbolje izražavaju osobitost turističkog proizvoda Istre, čime je u analizu uključena doživljajna dimenzija Istre kao turističke destinacije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Sociologija