Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 689679

Sociokulturni čimbenici odabira turističke destinacije


Banovac, Boris; Boneta, Željko
Sociokulturni čimbenici odabira turističke destinacije // Hotelska kuća '98. Hotel u turističkoj destinaciji. Knjiga I / Milena Peršić (ur.).
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 1998. str. 41-56 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 689679 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Sociokulturni čimbenici odabira turističke destinacije
(The socio-cultural factors in the choice of the tourist destination)

Autori
Banovac, Boris ; Boneta, Željko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Hotelska kuća '98. Hotel u turističkoj destinaciji. Knjiga I / Milena Peršić - Opatija : Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 1998, 41-56

Skup
14. Bienalni međunarodni kongres Hotelska kuća '98.

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 05.10.1998. - 06.10.1998

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
turistička destinacija; promidžba hotela; socio-kulturni utjecaj; promidžbeni slogani
(tourist destination; publicity; socio-cultural influence; advertising slogans)

Sažetak
U radu se razmatra utjecaj socio-kulturnih čimbenika na odluke turista o odabiru turističke destinacije. Pozornost autora je prvenstveno usmjerena na raščlambu sociološkog backgrounda kojeg čine "nekontrolirane varijable marketinga", a bitne su za segmentaciju turističkog proizvoda destinacije. Rad se sastoji od dva dijela. Uvodni, teorijski dio predstavlja analizu procesa modernizacije i socio-kulturnog okruženja u kojem se uobličuju stavovi, aspiracije i potrebe što utječu na turističko ponašanje. U drugom, empirijskom dijelu autori analiziraju rezultate longitudinalnog istraživanja socio-kulturnih aspekata turističke potražnje u razdoblju od 1994. do 1997. godine u hotelima na području Istarske županije. Utjecaj sredstava promidžbe na odluku o odabiru Istra kao turističke destinacije razmatra se u korelaciji sa socio-kulturnim i demografskim varijablama kao što su: spol, dob, stručna sprema i zanimanje. Poseban aspekt istraživanja predstavlja analiza slogana koji po mišljenju turista najbolje izražavaju osobitost turističkog proizvoda Istre, čime je u analizu uključena doživljajna dimenzija Istre kao turističke destinacije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Sociologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Rijeci

Profili:

Avatar Url Željko Boneta (autor)

Avatar Url Boris Banovac (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Banovac, Boris; Boneta, Željko
Sociokulturni čimbenici odabira turističke destinacije // Hotelska kuća '98. Hotel u turističkoj destinaciji. Knjiga I / Milena Peršić (ur.).
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 1998. str. 41-56 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Banovac, B. & Boneta, Ž. (1998) Sociokulturni čimbenici odabira turističke destinacije. U: Milena Peršić (ur.)Hotelska kuća '98. Hotel u turističkoj destinaciji. Knjiga I.
@article{article, author = {Banovac, Boris and Boneta, \v{Z}eljko}, year = {1998}, pages = {41-56}, keywords = {turisti\v{c}ka destinacija, promid\v{z}ba hotela, socio-kulturni utjecaj, promid\v{z}beni slogani}, title = {Sociokulturni \v{c}imbenici odabira turisti\v{c}ke destinacije}, keyword = {turisti\v{c}ka destinacija, promid\v{z}ba hotela, socio-kulturni utjecaj, promid\v{z}beni slogani}, publisher = {Fakultet za menad\v{z}ment u turizmu i ugostiteljstvu Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Banovac, Boris and Boneta, \v{Z}eljko}, year = {1998}, pages = {41-56}, keywords = {tourist destination, publicity, socio-cultural influence, advertising slogans}, title = {The socio-cultural factors in the choice of the tourist destination}, keyword = {tourist destination, publicity, socio-cultural influence, advertising slogans}, publisher = {Fakultet za menad\v{z}ment u turizmu i ugostiteljstvu Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font