Pregled bibliografske jedinice broj: 689617
Odabir promocijskih aktivnosti prilikom uvođenja novog proizvoda na tržište
Odabir promocijskih aktivnosti prilikom uvođenja novog proizvoda na tržište, 2014., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
CROSBI ID: 689617 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Odabir promocijskih aktivnosti prilikom uvođenja novog proizvoda na tržište
(The selection of promotional activities when introducing a new product to the market)
Autori
Goršić, Krunoslav
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet Rijeka
Mjesto
Rijeka
Datum
27.01
Godina
2014
Stranica
31
Mentor
Grbac, Bruno
Ključne riječi
promocija; proizvod; tržište
(promotion; product; market)
Sažetak
Cilj ovog rada je pokazati značaj promocije kod lansiranja novog proizvoda, te utjecaj promocije na prepoznatljivosti i konzumaciju određenog proizvoda.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka
Profili:
Bruno Grbac
(mentor)